Onlangs ruim 1 week geen internet en vaste telefoon gehad door storing. Modem was kapot maar uit onderzoek bleek ook dat er op 102 meter afstand naar de verdeler en op 542 meter afstand van de hoofdaansluiting 2 kabelbreuken zaten. Achteraf gezien hadden wij hier al sinds ongeveer oktober 2023 last van. Ruim een half jaar geleden eerder gemeld bij KPN dat wij slecht internet hadden maar een mevrouw van KPN zei toen, dat alles goed was en dat we maar Wifi versterkers moesten kopen. Blij dat we dat niet gedaan hebben, want dit had het probleem niet opgelost. Wifi manager doorlopen duurde bij ons een half uur en uit speedtest kwam 4.0 Mbps download en 0.5 Mbps upload. Meer dan 1 jaar hebben wij voor internet betaald, terwijl wij nagenoeg geen internet hadden volgens monteur. Uiteraard hiervoor compensatie gevraagd aan KPN. Tevens tijdens storing extra prepaid kosten bij KPN gemaakt omdat we geen mobiel abonnement hebben. Was ons allebei 100 GB gratis internet toegezegd op mobiel maar dit werkt blijkbaar niet op prepaid toestellen. Had de KPN medewerker ook moeten weten, zei een collega van hem later. Maar KPN gaat alleen compensatie geven voor de 1 week storing. Waarom een vaste trouwe klant (al vanaf 2008) niet bijvoorbeeld het komende half jaar 10 euro korting geven op abonnement, zoals ze nieuwe klanten wel kunnen geven. Want inmiddels is ook gebleken, dat wij nog steeds een duur abonnement hadden (ruim 50 euro voor 50 Mbit), dat niet eens meer bestaat.
Geen compensatie voor slechte verbinding
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi ​
Als je toch al contact hebt met de klantenservice, is het goed om te vragen of je abonnement nog past bij wat je nodig hebt. Ze kunnen je helpen om het abonnement aan te passen naar een beter passend of goedkoper pakket, vooral omdat je al zo lang klant bent.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.