Skip to main content
Beantwoord

WiFi werkt niet, lampje op de modem brandt niet

• 21 januari 2025
  • 1 reactie
  • 214 keer bekeken

Hallo, sinds gisteren heb ik een probleem met het internet. De hele dag is het erg vastgelopen, nu is al twee uur het wifi-ledje op het modem niet eens aan, hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb al geprobeerd om de router te resetten via de website en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@mamelia. Als het Wifi lampje op het modem uit is, zendt die geen netwerk uit. Welk modem heb je precies? Bij sommige modems kan je dat met een knopje aan de zijkant weer aanzetten, en anders via de instellingen van het modem. Heb je naast het modem ook andere apparatuur voor Wifi, zoals SuperWifi punten? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt. 

Je kunt deze pagina in de Kennisbank ook gebruiken, afhankelijk van welk modem je hebt en welke software er op staat:

Bekijk origineel

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Welkom op de community ​@mamelia. Als het Wifi lampje op het modem uit is, zendt die geen netwerk uit. Welk modem heb je precies? Bij sommige modems kan je dat met een knopje aan de zijkant weer aanzetten, en anders via de instellingen van het modem. Heb je naast het modem ook andere apparatuur voor Wifi, zoals SuperWifi punten? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt. 

Je kunt deze pagina in de Kennisbank ook gebruiken, afhankelijk van welk modem je hebt en welke software er op staat:

Reageer