Skip to main content
Beantwoord

Voortdurend een slechte of geen verbinding

  • 12 februari 2025
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Vandaag constateerde ik een slechte internet verbinding. Helaas lukte het me niet om een fatsoenlijk gesprek met KPN te krijgen. Met alles wordt je verwezen naar een probleemoplosser die bij voortdurend je modem wil herstarten, maar dat lost het probleem niet op.

Hieronder mijn failure log. Hoe krijg ik deze klacht nu bij KPN?

12.feb.2025 08:23:11    Log Start
---------------------------------------
Failure Start          Length
12.feb.2025 08:51:16    0:00:19
12.feb.2025 08:55:51    0:02:17
12.feb.2025 08:59:00    0:02:54
12.feb.2025 09:03:08    0:00:52
12.feb.2025 09:04:27    0:00:47
12.feb.2025 09:05:41    0:05:29
12.feb.2025 09:11:36    0:01:06
12.feb.2025 09:14:00    0:02:15
12.feb.2025 09:16:42    0:01:08
12.feb.2025 09:18:17    0:02:09
12.feb.2025 09:20:53    0:01:21
12.feb.2025 09:23:05    0:01:00
12.feb.2025 09:24:31    0:00:35
12.feb.2025 09:25:33    0:00:20
12.feb.2025 09:26:21    0:00:10
12.feb.2025 09:26:59    0:01:26
12.feb.2025 09:28:52    0:00:13
12.feb.2025 09:29:33    0:01:33
12.feb.2025 09:31:34    0:03:08
12.feb.2025 09:35:09    0:02:00
12.feb.2025 10:14:01    0:00:31
---------------------------------------
12.feb.2025 10:14:34    Log End
Monitor Duration    1:51:21
Failure Summary:
    Count        21
    Total Downtime    0:31:10
    % Downtime    28,00
    Minimum Length    0:00:10
    Maximum Length    0:05:29
    Average Length    0:01:29
=======================================
 
=======================================
12.feb.2025 10:15:56    Log Start
---------------------------------------
Failure Start          Length
12.feb.2025 10:15:57    0:02:24
12.feb.2025 23:49:52    0:00:05
 

Beste antwoord door Hannes53

inmiddels had ik telefonisch contact. Het toeval wilde dat er op korte termijn de verbinding van koper naar glas zou worden aangepast. Daar maar ff op gewacht. En nu het is aangelegd ben ik ook af van mijn verbindingsproblemen.

Bekijk origineel

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7545 reacties
  • 17 februari 2025

Goedemiddag ​@Hannes53 en bedankt voor jouw bericht!

Heb je hiervoor gebeld met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0402? Als je dan vervolgens aangeeft dat je graag een medewerker wenst te spreken, word je doorverbonden met een van onze medewerkers en die kunnen je verbinding direct doormeten. Mijn advies vanaf hier is dan ook om even opnieuw te bellen zodat we je verbinding kunnen uitmeten, dat lijkt me in dit geval het beste startpunt! Laat je me weten wat hier uit is gekomen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

inmiddels had ik telefonisch contact. Het toeval wilde dat er op korte termijn de verbinding van koper naar glas zou worden aangepast. Daar maar ff op gewacht. En nu het is aangelegd ben ik ook af van mijn verbindingsproblemen.


Reageer