Skip to main content
Vraag

Wegvallende internetverbinding met KPN Experiabox V10

  • 14 februari 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

onze experianbox 10 geeft problemen.

hij hapert steeds we hebben hem meerdere malen gereset zelfs naar de fabriek instelling maar hij blijft problemen geven.

aangezien ik 3 dagen in de week thuis zou het wel prettig zijn dat de modem goed werkt en ik niet steeds deze moet resetten internet valt weg te televisie staat stil en de wifi valt compleet weg.

ik zou graag zien dat we een nieuwe box zouden krijgen we zijn al zo lang klant van KPN 

ik hoor graag van u wat de oplossing gaat worden.

 

gr B.Radstaak

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8232 reacties
  • 14 februari 2025

Beste ​@Bernard0707 even bellen met 0800 0402, 24/7 bereikbaar voor niet werkende diensten.

 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6883 reacties
  • 18 februari 2025

Dat lijkt mij een probleem met het totale signaal wat binnenkomt ​@Bernard0707. Heb je de oorzaak al weten te achterhalen? Loop vooral ook even de bekabeling tussen modem en aansluitpunt na en mocht dit glasvezel betreffen herstart dan ook even het aansluitpunt in de meterkast!


Reageer