Goedemiddag
Ik heb 3 weken geleden bij combivoordeel netflix aangevraagd
maar tot heden heb ik bevestiging mail ontvangen en ook geen activering voor netflix.
Graag hoor ik het
Alvast bedankt
Mvg
Autoservice Brethouwer
Sabrina Welboren
Goedemiddag
Ik heb 3 weken geleden bij combivoordeel netflix aangevraagd
maar tot heden heb ik bevestiging mail ontvangen en ook geen activering voor netflix.
Graag hoor ik het
Alvast bedankt
Mvg
Autoservice Brethouwer
Sabrina Welboren
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hi ​
In ons topic over de vernieuwde Combivoordelen kun je vinden hoe het in zijn werking gaat. Voor het gemak:
Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?
Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.
Als je dit doet, kun je Netflix dan alsnog kiezen? Mocht daar aangegeven worden dat het al actief is, controleer dan ook de spam in je inbox om te kijken of de e-mail daar niet toevallig in beland is.
Als dat niet lukt, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega je hier verder mee helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.