Mijn Netflix abonnement is al sinds 28 februari gestopt, dat heb ik ook bevestigd gekregen op de mail.
We kunnen echter nog steeds niet aanklikken voor conbivoordeel. We zitten op level 3.
Gebeld met KPN en volgens hun heeft Netflix het niet goed door gegeven dat het is beƫindigd. Gebeld met Netflix maar dat staat alles goed. Ze krijgen er veel telefoontjes over maar zij geven aan dat KPN de drukte niet aan kan er het daarom nog niet is verwerkt.
Weer gebeld met KPN, bovenstaande aangegeven en dan moet ik maar geduld hebben. Ik zit graag zien dat het op korte termijn vergeeld wordt want je moet eerst opzeggen en nu heb ik niets.
Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem van activatie aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen.
Een moderator van KPN schreef in een ander topic:
Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beƫindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn?
Hoi ā@Mieke2012. Welkom op de community! Ik begrijp dat het vervelend is dat je Netflix-abonnement al een tijdje is stopgezet, maar dat je het nog niet als Keuzevoordeel kunt kiezen. Als wij van Netflix een seintje krijgen dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel selecteren. Het kan een paar dagen duren voordat wij dat seintje ontvangen en verwerken. Daarna is de optie weer beschikbaar. Op dit moment zit er helaas niets anders op dan wachten tot dit is verwerkt in ons systeem. Ik snap dat dit niet is wat je wilt horen, maar het zou vanzelf goed moeten komen zodra de verwerking is afgerond.
Het seintje is op 1 maart naar jullie gezonden is mij van de week 4 bevestigd door 4 verschillende mensen bij Netflix. Het ligt dus aan de verwerking bij jullie. Duurt nu al een week,elke keer de melding duurt nog eeb paar dagen. Daar kan ik niets mee. Zeg ik ook niet als er betaald moet worden.
Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem van activatie aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen.
Een moderator van KPN schreef in een ander topic:
Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beƫindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.