Skip to main content
Vraag

Apple TV werkt niet meer na modem update KPN Box 12

• 10 juni 2024
  • 11 reacties
  • 226 keer bekeken

Hoe stel ik Apple TV weer in.Werkt niet na modem update box 12

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

wjb
Superuser
  • 74564 reacties
  • 10 juni 2024

Die Apple TV zou gewoon moeten werken, heb je hem al een keer opnieuw opgestart om ervoor te zorgen dat hij opnieuw een IP adres heeft gekregen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7587 reacties
  • 11 juni 2024

Hoi @Inetje, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

wjb schreef:

Die Apple TV zou gewoon moeten werken, heb je hem al een keer opnieuw opgestart om ervoor te zorgen dat hij opnieuw een IP adres heeft gekregen?

Dit zou inderdaad 'gewoon' moeten werken. Heb je bovenstaande al kunnen proberen en zo ja, heeft dit geholpen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 juni 2024

Nog niet gelukt .Moeilijk om kastje spanningsvrij te maken.Heb gezien de plaats van de stekker daar hulp bij nodig van een jonger iemand.Dus wacht ik op mijn kleinzoon.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7587 reacties
  • 12 juni 2024
Inetje schreef:

Nog niet gelukt .Moeilijk om kastje spanningsvrij te maken.Heb gezien de plaats van de stekker daar hulp bij nodig van een jonger iemand.Dus wacht ik op mijn kleinzoon.

Dat komt met behulp van je kleinzoon vast helemaal goed @Inetje! In ieder geval zien we je bevindingen graag tegemoet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 juni 2024

Knipperende Apple TV spanningsvrij gemaakt .Maar werkt nog niet .nog steeds foutcode 100.

Zag dat meer mensen dit probleem hebben na de modem update.

Iemand suggesties? Bij voorbaat dank.

wjb
Superuser
  • 74564 reacties
  • 18 juni 2024

Zet op de V12 de wifi beveiliging terug van WPA2/WPA3 naar WPA2.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 juni 2024

Waar zet ik dat terug?Kan wpa2/wpa3 niet vinden op de box.

ook contact gehad met 08000402 ,hadden als enige andere suggestie om met paperclip modem te resetten.

Het enige probleem is dat Apple TV geen verbinding heeft met internet en in mijn scherm staat dat het wachtwoord onjuist is  en dat kan ik nergens  invoeren!hdmi verbinding is ok.

wjb
Superuser
  • 74564 reacties
  • 20 juni 2024
Inetje schreef:

Waar zet ik dat terug?Kan wpa2/wpa3 niet vinden op de box.

Dat zit ergens onder de wifi instellingen.

wjb
Superuser
  • 74564 reacties
  • 20 juni 2024

Ik heb begrepen dat de Apple TV moeite zou hebben met Beveiligde Management Frames (PMF).

De onderstaande instellingen zouden moeten werken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 22 juni 2024

Heel hartelijk dank voor het advies .

Heb nu internet op Apple TV .Kan alleen niet streamen .Weet iemand soms waar dat aan kan liggen?

Inetje

Olaf1974
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 september 2024

Hier hetzelfde probleem. Appletv wel op wifi kunnen verbinden na bovenstaande oplossing maar niet zichtbaar als ik spotify wil streamen. Die ziet de appletv niet in het netwerk blijkbaar