Skip to main content

Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.

Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem:  één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. 

Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?

Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen.

Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezet

Wij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.

Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.

Het spijt me, ​@iiidefconiii . Ik snap het nog steeds niet.

Wat ik van jou kan vinden is een topic van 8 jaar geleden.  Die heb ik even doorgenomen om te kijken of daar privacy gevoelige informatie in staat. Dat lijkt niet het geval.

Verder ben je hier gewoon anoniem.  Als je een link hebt naar een reply waarvan je wilt dat we die aanpassen omdat het privacy schendt, laat het ons hier weten. Anders is het voor mij ook zoeken naar een naald in een hooiberg. 

Laat ik mijn vraag anders stellen:  Is er iets op het forum, door jou gepost, wat tegen de regels is of jouw privacy in het gedrang brengt? 

Het staat letterlijk boven deze berichten 

Heb het bericht gevonden en deze verwijderd ​@iiidefconiii! Hopelijk is het dan goed nu. 😄 Mocht je toch iets anders bedoelen, laat het weten!

Sorry dat ik me hier even mee bemoei ​@Sanne van KPN.

@iiidefconiii maakt het je lastig, door herhaald quoten van het betreffende deel met het e-mailadres met daarin de andere domeinnaam.

Vlak hierboven en eerder op de vorige pagina nog twee keer 

Graag juist ​@RBxx! Dankje voor het meedenken. ​@iiidefconiii Ik haal je eerdere quotes en berichten met de quotes erin ook weg. 

Dank allen!

Laat ik mijn vraag anders stellen:  Is er iets op het forum, door jou gepost, wat tegen de regels is of jouw privacy in het gedrang brengt? 

...

moderators hier zijn top!, dat mag ook gezegd worden!!!

Dank ​@iiidefconiii! Ik wens je een fijn weekend!

Graag verander ik mijn naam in MeganerdNL

Dank!

Graag verander ik mijn naam in MeganerdNL

Dank!

Uw wens is in vervulling gegaan! Fijn weekend, ​@MeganerdNL !

Reageer