Skip to main content

Mijn moeder van 100 jaar is verhuisd naar verzorgingstehuis en wij willen daar de vaste lijn heen verhuizen. Zij is weduwe en heeft telefoon, waarschijnlijk ooit eens afgelosten op naam van haar mijn, mijn vader. 

Stap 1 verhuizing doorgeven. Moet je een account voor hebben, ok. 

Stap 2 account maken op haar naam met mijn e-mail want zij is een digibeet. 

Dan ontstaat er een nieuw probleem want ik moet producten koppelen. 

Alle gegevens opgezocht en ingevuld: ‘We herkennen dit abonnement niet. Controleer je gegevens.’.

Dus in plaats van het oplossen van een probleem, creeert dit systeem een 2e probleem. 

Gezocht naar contactmogelijkheden maar die slingeren mij steeds naar dezelfde pagina's. 

Gewoon iemand bellen die het regelt zou zo fijn zijn. 

Iemand die kan helpen?

@Rob Zoet Dit soort zaken kunt u het beste rechtstreeks met de klantenservice regelen via gratis nummer 0800-0402. Het is er druk, dus enig geduld is gewenst. 😉


@Rob Zoet Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het zoveel moeite kost om de vaste lijn te verhuizen. Ik vermoed dat het in dit geval nog om een "oud" PSTN (analoge telefoonlijn) abonnement gaat. 

Het klopt dat dit abonnement online niet te koppelen is. Ik ben het dus eens met @HansaanZet bellen met 0800-0402 is in deze situatie het beste.

Wel ben ik ook met hem eens dat de wachttijd op dit moment langer kan zijn dan je van KPN gewend bent!