Skip to main content

Wij hebben “MijnBelOnbeperkt Altijd” genomen zodat mijn vrouw naar haar zuster in Rusland kon bellen. Nu krijgen we sinds 2 weken continu "in gesprek", terwijl wij én de zuster van mijn vrouw verder normaal kunnen bellen. Is er een reden bekend en nog beter: een oplossing?

Zijn er al vorderingen mbt mijn probleem?


Zijn er al vorderingen mbt mijn probleem?

Ik bewonder uw geduld. KPN komt morgen weer bij u langs met nieuwe praatjes.


Bedankt voor het invullen van je profiel @Hubertus66

Als er is aangegeven dat je hier vandaag nog over wordt gebeld, kunnen we dit het beste eerst even afwachten. Laat jij me via deze weg weten wat daar precies is uitgekomen? 

 

Al meer dan een maand geen contact met Rusland maar wel een rekening van €75 voor 4 uur bellen, ra ra hoe kan dat

Daar moet uiteraard nog wel even naar gekeken worden, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets gaat betalen waar je geen gebruik van hebt kunnen maken. 


Zijn er al vorderingen mbt mijn probleem?

Helaas nog geen concrete informatie beschikbaar op dit moment @DMG Bos en ik ben het met je eens dat het lang duurt. Het lastige is dat slecht enkele meldingen hierover zijn binnengekomen. Als het een algemeen probleem was geweest, verwacht ik dat we hier meer signalen over hadden ontvangen. 


Ik blijf hopen op een oplossing


Ik wordt aan het lijntje gehouden Jan van kpn. Ik ben gisteren gebeld. Je mag raden naar het resultaat 


Hoi @Hubertus66, ik ben meteen eens gaan kijken en zie dat er gisterochtend inderdaad contact met je is opgenomen maar dat het probleem nog niet is verholpen. Het ticket staat nog open dus onze technische dienst is hier nog wel mee bezig. Ik snap dat het lang duurt en dat je hier enorm van baalt (dat zou ik zelf ook doen) maar laten we de toon wel een beetje constructief houden. Dat het langer duurt dan gewenst, is natuurlijk geen kwestie van onwil. We zijn er natuurlijk ook helemaal niet bij gebaat om je 'aan het lijntje' te houden. Bedankt voor je begrip! 


Hoi Jan van KPN,

De storing werd voorafgaand  2 x eerder gemeld en opgelost. Welke constructie lag hier aan ten grondslag? Jullie lossen 2 x iets op en kunnen telkens niet verklaren wat de oorzaak was. Je kan het ook niet terugvinden want de tickets zijn er niet meer. Ik begrijp niets van deze werkwijze. Het gaat er niet alleen om dat het langer duurt maar het komt ook iedere keer terug. De oplossing? We gaan alles gewoon weer opnieuw onderzoeken want we hebben nog steeds geen idee wat er aan de hand is. ik zie graag uit naar jullie  constructieve oplossing.


Hetzelfde probleem als Leen de Zeeman.

In het profiel het gebelde nummer aangegeven.

Via mobiel (KPN) ook geen verbinding.


Goedemorgen, Jan is afwezig op het moment, vandaar dat ik nu naar dit topic kijk. 

Hubertus, ik begrijp dat er voor jou een ticket in behandeling is bij de technische collega's. Dat is ook de plek waar je moet zijn voor hulp en waar mogelijk een oplossing voor dit probleem. Via de Community kunnen we inhoudelijk verder niets doen. Betekent dat, zodra er een technische melding is, alles via die melding verloopt. De technische dienst neemt contact op om dit door te spreken, verdere tests en/of onderzoek te doen, etc…

 

Als je dit soort problemen ervaart, dan is de beste manier om dit te melden toch om individueel contact op te nemen met de klantenservice. Het probleem kan dan goed uitgevraagd worden en er kan gelijk een technische melding worden aangemaakt. Zonder dat er via de community steeds ge-heen-en-weerd moet worden.

@Henk Zw, dat betekent dat het voor jou het handigst is om ook zelf contact op te nemen. Je kunt hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.


Reageer