Skip to main content

Na het aanleggen van glasvezel en het installeren van Wifi Box 12 krijg ik bij binnenkomende gesprekken geen telefoonnummer en naam te zien, alleen de opmerking extern. Ik maak gebruik van KPN Arizona 815 CP.

 

Hallo @alfabet, welkom op het KPN forum! Het niet zien van het telefoonnummer van inkomende gesprekken kan opgelost worden door het modem een reset te geven. Werkt dit nou niet, dan zullen we een kijkje achter de schermen moeten nemen. Dit gaat het snelst en eenvoudigst als we direct contact hebben. We zijn telefonisch bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om af en toe te moeten wachten op een reactie, dan help ik je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld en je mijn hulp nog nodig hebt.