Skip to main content

Wij hebben een draadloze chicago duopack, met voicemail

De display op beide toestellen zegt: geheugen vol. wis berichten. Hoe doe ik dat?

Hallo @petronellaleni, allereerst welkom op het KPN forum! 
 

Voor de voicemail van KPN kun je terecht op de speciale infopagina, daar vind je een uitleg over hoe je berichten kunt verwijderen na het beluisteren. 


Ik verwijder steeds berichten na het beluisteren. Maar nu zegt de display dus dat het geheugen vol is en ik berichten moet wissen, Als ik de voicemail afluister krijg ik te horen dat er geen nieuwe berichten zijn. Hoe krijg ik dan het geheugen leeg? ik wil de voicemail niet kwijt dus voicemail helemaal uitschakelen wil ik niet. Op die speciale infopagina vind ik niet het antwoord op mijn vraag.

 


Als de voicemail vol is staat dat niet op de display van de telefoon. Voicemail is geen functie van de telefoon. Een antwoordapparaat is dat wel.

Er zal wat anders vol zijn op je telefoon. Zoals het aantal gebelde/ontvangen nummers…. of zo.


Als het toestel zelf steeds die melding geeft @petronellaleni, en de voicemail heb je steeds leeg gemaakt dan is het zeer waarschijnlijk iets in het toestel zelf. Mogelijk geeft de handleiding meer duidelijkheid.