Skip to main content

Beste lezer,

Mijn schoonouders hebben al jaren een abonnement bij KPN en betalen blijkbaar al jaren teveel voor hun telefoonkosten. Afgelopen jaar gemiddeld een kleine 30 euro per maand terwijl KPN onbeperkt nog net geen 10 euro kost. 20 euro per maand over heel veel jaren is een flink bedrag en daar vind ik natuurlijk wel wat van… Dit wil ik nu aanpassen maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen.

Ik hoor graag even hoe ik dit moet aanpassen. 

Met vriendelijke groet,

Beste ​@P.B.R. het beste kun je met de schoonouder, op wiens naam het abo staat, even langs een lokale KPN winkel gaan om het abo naar de huidige tijd aan te passen, die schoonouder dient wel een ID mee te nemen, maar dat is vanzelf sprekend natuurlijk.

Goedemorgen ​@P.B.R. , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Hierboven lees ik al een goede tip maar wellicht kunnen we het nog een stukje makkelijker voor jou en je schoonouders maken. Het is tegenwoordig namelijk ook mogelijk om een belafspraak met ons in te plannen. Ik zou een afspraak inplannen op het moment dat je bijvoorbeeld bij je schoonouders bent en dan kan het abonnement volledig worden doornomen en eventueel ook worden aangepast. Hopelijk weet je middels de hier verstrekte informatie wat de opties zijn. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Reageer