Skip to main content

Hallo,

Ik zou graag het vast bellen uit ons abonnement willen aangezien wij daar toch geen gebruik van maken, alleen zie ik daar geen optie voor bij MijnKPN. Als dat mogelijk is (via dit forum) dan zou dat top zijn!

Mvg,

Neal Stevens

Hallo @Nealstevens ,

Je hebt de kans dat je dan moet overstappen naar een KPN-Hussel-abonnement. Want bij de huidige abonnementen is Vast Bellen een aanvullende optie. Bij bepaalde oude abonnementen is Vast Bellen een vast onderdeel van het abonnement. 

Check wel of de overstap naar KPN Hussel voordelig is voor jou. 

Een overstap naar KPN Hussel kun je regelen via Mijn KPN of door te bellen naar 0800-0402. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports en het pluspakket is tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN)  

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), Viaplay, FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
Â