Skip to main content

Ik heb een internet en tv abonnement en binnen dat abonnement maak ik gebruik van een vast telefoonnummer. Omdat we daar vrijwel geen gebruik meer van maken en enkel door allerlei obscure nummer gebeld worden, wil ik graag dit vaste telefoonnummer opzeggen.

Ik heb laatst al een tijd op KPN.com gezocht, maar nog geen mogelijkheid gevonden dat zelf te doen.  Telefonisch krijg ik geen contact. Ik heb wat posts voorbij zien komen in dit forum en gezien dat het mogelijk is om het langs deze weg te regelen.

Bvd, Benny

Hallo @BennyV , als vaste telefoon een  ‘optie’ is binnen je abo kun je dat gewoon uitzetten.

Is vaste telefoon een vast onderdeel van je pakket dan zal je je pakket moeten wijzigen.

Dat kan allemaal in MijnKPN.

 


Hallo @BennyV , als vaste telefoon een  ‘optie’ is binnen je abo kun je dat gewoon uitzetten.

Is vaste telefoon een vast onderdeel van je pakket dan zal je je pakket moeten wijzigen.

Dat kan allemaal in MijnKPN.

 

Kun je mij dan vertellen waar? Ik wil namelijk van mijn vaste lijn af maar ik zie in Mijn KPN nergens de optie om dit uit te zetten.

 


@BennyV @boyke_2014 

Als je een ouder internet en TV-abonnement hebt, dan lukt het deactiveren van een vast telefoonnummer vaak niet in Mijn KPN. Bij de huidige KPN Hussel-abonnementen is het veel eenvoudiger om het moduul Vast Bellen aan en uit te zetten. 
 

Als het uitzetten online niet lukt via Mijn KPN, dan kun je het bv regelen via de chat of per telefoon. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Tenslotte kun je langslopen bij een KPN-winkel. 

 


Reageer