Skip to main content

Ik heb al een hele tijd problemen met de verbinding. Als ik gebeld wordt dat hoor ik de ene keer wel de beller en de andere keer niet of het valt uit. Ik bel zelf bijna nooit naar buiten dus wist ik niet of dat wel ok was. Ik dacht ook dat het misschien aan de telefoon lag, sus neem ik daarom nu pas contact op met kpn. Via de chat ging het in het kort alvolgt: Ales is goed. Maar als ik gebeld werd ging het niet over en de beller hoorde niets. Ik heb naar buiten gebeld en dat ging WEL goed. Toen heeft ze de experiabox gerest (denk ik) en toen was het: beller krijgt nummer niet bereikbaar en ik kreeg bezettoon als ik naar buiten beld. Toen jullie servicenummer gebeld en die kon het probleem ook niet vinden. Hij kreeg ook geen verbinding met mijn huis. EN NU KOMT HET: hij moet dan een montuur sturen waar IK VOOR MOET BETALEN!!!!. Ik betaal elke maand 57 euro voor een goede telefoonverbinding, nu hij het niet doet moet ik betalen dat de verbinding wordt hersteld. WAT VOOR SERVICE IS DAT. Mijn vraag is dus: WAARVOOR BETAAL IK KPN.

Hi @Kesandra De Miranda, van harte welkom op ons forum.

Rot dat je vaste telefoon het niet goed doet, en dat het contact met de klantenservice niet zo soepel verliep. We zoeken hier op het forum graag met je mee naar de oplossing. Je vertelt ook dat je eerst dacht dat het aan de telefoon lag, betekent dat dat je je vaste telefoon vervangen hebt of een ander toestel hebt getest? Kan je ook meer vertellen over welke Experia Box je hebt, welk telefoontoestel en hoe het toestel precies aangesloten is op je modem? Daarnaast raad ik je voor de zekerheid ook aan om het modem te resetten, mocht je dat zelf nog niet hebben geprobeerd. Alle informatie is welkom, zo maak je het zowel mij als andere forumbezoekers makkelijker om je te helpen.