Skip to main content

Allereerst wat een k.. bedrijf is KPN. Moet voor ondersteuning deze forum gebruiken en jan-en-alleman geven antwoorden waar ik niet zit op te wachten. Gerichte oplossing krijgt men NIET.

Mij probleem is dat ik, na installatie van het kastje om via glasvezel te internetten, mijn vaste nummer niet meer te bereiken is. Ik probeer via mijn smartphone te bellen, maar krijgt geen contact. Intussen int KPN wel het abonnement voor internetten en bellen.

Wordt dit probleem niet binnen 24 uur opgelost, dan zal ik mijn geld terug vragen voor het bellen. Dit is nu al 2 maanden het geval. Een aantal bedrijven heeft mij al op geattendeerd dat mijn vaste nummer niet bereikbaar is.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Wat voor een aansluiting had je voordat je die glasvezelaansluiting kreeg?

Wat krijg je te horen als je zelf probeert te bellen met jouw vaste telefoon?


Gewoon een harde reset doen van je modem eventueel een sync sip door een klantenservice medewerker  dan tot 10 tellen en je kunt weer bellen.


Hoi @gebruiker123, welkom bij ons op het forum. Naast het forum zijn we ook telefonisch bereikbaar zoals op 0800-0402. Was dat ook het nummer wat je had gebeld, of had je een ander nummer gebeld?

Als het alsnog niet lukt om iemand telefonisch te spreken kan je de vragen beantwoorden die wjb en kevster al hebben gesteld, daar ben ik ook benieuwd naar. Vul daarnaast ook je forumprofiel volledig in, zonder je gegevens daar kan ik ook weinig over de situatie zeggen.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Wat voor een aansluiting had je voordat je die glasvezelaansluiting kreeg?

Wat krijg je te horen als je zelf probeert te bellen met jouw vaste telefoon?

Â