Skip to main content

Bij gesprekken per vaste telefoon valt de verbinding soms weg; er verschijnt dan een melding ‘bezet’.

Het oude toestel (Philips met 3 handsets) heb ik vervangen door een nieuw toestel (Panasonic 3 sets), maar ook nu valt de verbinding af en toe weer weg.

Deze storing is enkele maanden geleden begonnen; voor die tijd hadden we geen last.

TV en internet geven geen problemen.

Wij hebben glasvezel (een Genexis-aansluiting, uit 2012) en een Experia box V10 (enkele jaren geleden vernieuwd).

 

Hier ben ik weer.

De servicetool gebruikt: geen storing op dit adres, Experiabox werkt goed. Bij testen telefooningangen 1 en 2 wordt het proces afgebroken. Zo kom ik ook niet verde

 

INMIDDELS IS DE TELEFOONLIJN HELEMAAL DOOD. 

Uitgaand gesprek werkt niet; inkomende gesprekken krijgen in gesprek, telefoon gaat ook niet over.


Hallo en welkom, @NM! Goed dat je ons gevonden hebt. Balen dat je problemen ervaart met jouw telefoonverbinding, zeg. Mijn advies is om het modem een reset te geven. Hiermee wordt het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit wil de meeste problemen verhelpen. Ik ben benieuwd of dit ook bij jou werkt.