Skip to main content
Vraag

1 van de 2 SuperWifi's krijgt geen update binnen en blijft staan op SW2.C.24.07.04

• 5 augustus 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

Ik heb een Box 12, met 2 SuperWifi 2 extenders. Na de laatste update van het modem heb ik nogal wat problemen gehad om beide extenders weer online te krijgen.
Uiteindelijk na allerlei fabrieksresets heb ik ze beide weer online, en ze werken verder prima.

Maar, ik zie dat 1 extender firmware versie SW2.C.24.07.04 heeft, en de andere SW2.C.25.05.06. 

Het is op zich geen probleem, omdat alles naar behoren werkt, maar ik zou toch graag de tweede ook op de laatste firmware willen hebben. Hoe doe ik dat ?

Ik heb hem al meerdere keren via de resetknop gereset, en bedraad aangesloten maar hij krijgt maar niet de update.

Kunnen jullie vanuit KPN de update pushen misschien ?

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7984 reacties
  • 8 augustus 2025

Ok dat is wel even vreemd ​@WalkerOfTheDay, het feit dat de één van de twee dan niet meekomt is echt raar. In feite heb je alles al getest wat ik je zou willen vragen. Heb je het punt in kwestie ook al even een tijdje zonder interventie aan het modem laten hangen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 131 reacties
  • 8 augustus 2025
Remco van KPN schreef:

Ok dat is wel even vreemd ​@WalkerOfTheDay, het feit dat de één van de twee dan niet meekomt is echt raar. In feite heb je alles al getest wat ik je zou willen vragen. Heb je het punt in kwestie ook al even een tijdje zonder interventie aan het modem laten hangen? 

Hallo Remco,

Ja dat heb ik inderdaad gedaan. Ik kan het nog wel een keer proberen om te kijken of dat iets uithaalt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7984 reacties
  • 11 augustus 2025

​@WalkerOfTheDay Ik hoor graag wat je bevindingen zijn! 

Reageer