Skip to main content
Vraag

Apparaten verbinden niet meer automatisch met sterkste wifi signaal na update Superwifi 1

• 22 maart 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Op verzoek van ​@Alexandra van KPN een eigen topic aangemaakt. 
Box12 met twee SuperWiFi 1 extenders. 
Na de recente firmware update wordt er niet meer verbonden met het sterkste signaal na een wisseling van kamers in het appartement. 
Dat moet handmatig gebeuren. 

Ik heb het advies opgevolgd en volgens de beschreven procedure de beide SW plus het modem gereset. 
zoals verwacht zonder resultaat. 

Ik heb wat topics gelezen hierover en lees dat heel mensen hetzelfde probleem ervaren. 

KPN graag spoedig een oplossing.  Anders zie ik mij genoodzaakt om over te stappen naar bijvoorbeeld een Fritzbox met extenders. 

En ja de leds branden groen. 

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • 22 maart 2025

Beste ​@CeesOK zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

Je mag natuurlijk altijd eigen apparatuur gebruiken als je denkt dat je daar beter mee af bent.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helemaal top ​@CeesOK. Zo kunnen we je het beste verder op weg helpen en houden we het overzichtelijk :) Alleen jammer dat je wifi niet lekker werkt. 

Heb je het topic dat JanD deelde nog bekeken? Ook in het artikel hieronder hebben we verschillende tips verzameld over wat je kunt proberen als SuperWifi1 niet meer lekker werkt na een update:

Instellingen nakijken en aanpassen helpt in veel gevallen goed. Maar, kom je er hiermee niet uit of helpt het niet, maak dan een terugbelafspraak. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt. Geef dan ook gelijk aan wat je allemaal al hebt geprobeerd, en dat je al op de Community hebt gekeken. Mijn collega's daar helpen je dan verder met een oplossing.

Reageer