Skip to main content
Vraag

Een van mijn SuperWifi punten gaat steeds weer op oranje, inloggen op Box 12 lukt ook niet meer

• 21 april 2025
  • 10 reacties
  • 46 keer bekeken

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Sinds de laatste  modem update spring 1 van mijn 4 super wifi  steeds weer oranje lampje  al meerdere keren verplaatst maar steeds spring hij weer op oranje na 1 dag  alle stappen doorlopen die online staan ! 

daar naast kan ik ook niet op modem 12 inloggen die hebben een keer omgewisseld maar de oude wifi naam van de modem bleef het zelfde en de wifi wachtwoord ook alleen de modem wachtwoord  doet het niet en na resetten ook niet meerdere keren geprobeerd en stappen die online staan helpen niet dus hoop dat er een oplossing komt ! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 22 april 2025

Wil best is naar de dsn kijken maar dat gaat niet om dat kpn me modem 12 heeft omgewisseld en daar bij de zelfde netwerk naam en wifi wachtwoord hetzelfde heeft gegeven dan de modem daar voor ! Waar door de modem wachtwoord niet klop meerdere malen resetten gedaan maar werk niet ! Dus ik kan niet in me modem komen 

Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 93 reacties
  • 22 april 2025
Peterpiwi schreef:

Wil best is naar de dsn kijken maar dat gaat niet om dat kpn me modem 12 heeft omgewisseld en daar bij de zelfde netwerk naam en wifi wachtwoord hetzelfde heeft gegeven dan de modem daar voor ! Waar door de modem wachtwoord niet klop meerdere malen resetten gedaan maar werk niet ! Dus ik kan niet in me modem komen 

Sticker achterzijde modem staat alles op wat je nodig hebt.

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 22 april 2025
A de Zeeuw schreef:
Peterpiwi schreef:

Sticker achterzijde modem staat alles op wat je nodig hebt.

Klop maar die wachtwoord klop niet om dat de modem omgewisseld is door kpn ! Die hebben. De oude modem wifi wachtwoord gebruikt voor de nieuwe modem en oude wifi naam hebben overgezet waar door het wachtwoord om in de modem te komen om dingen te wijzigen zo als dsn  niet klop want die wachtwoord wat daar op sticker sta klop niet 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 3067 reacties
  • 22 april 2025

​@Peterpiwi Ik had laatst precies hetzelfde. Kon ook niet in mijn modem. De helpdesk heeft toen het probleem opgelost.

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 22 april 2025

Thanks

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 22 april 2025

Was bij jou ook modem vernieuwd / omgewisseld? 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 3067 reacties
  • 23 april 2025

Nee, bij mij was niet mijn modem omgewisseld.

Hier mijn verhaal: 

Naar aanleiding van deze vervelende ervaring heb ik toen dit topic gestart:

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 23 april 2025
Katana321 schreef:

Nee, bij mij was niet mijn modem omgewisseld.

Hier mijn verhaal: 

Naar aanleiding van deze vervelende ervaring heb ik toen dit topic gestart:

Ergens vind ik het ook jammer dat er niemand van kpn op me reageert eigen topic reageert die er over gaat  zeg ze altijd maak een topic aan reageer wij  nou niks dus 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28510 reacties
  • 24 april 2025

Hoi ​@Peterpiwi . Ik begrijp dus dat je een nieuw modem hebt en 4 superwifi's. 

Drie van de vier SW's werken goed. Maar eentje doet het niet?  Wat gebeurt er als je die ‘kapotte’ op de plek van een werkende zet? 

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • 127 reacties
  • 24 april 2025

Ook oranje al geprobeerd help niks ! Ga 3 terug sturen want vind zonde als allemaal net niet werk 1  hou ik voor op kantoortje maar veder gaat de rest terug ! Ook al meerdere malen resten gedaan maar hou keer op zelf modem meerdere keren resetten gedaan maar hou keer op heb ook geen zin om keer op keer steeds alles opnieuw verbinden 1 hou ik de rest gaat terug en zoek wel andere oplossing ! Heb niet zin als ik dadelijk geopereerd ben dat in. Eens boven geen tv kan kijken want die is ook bekabeld  aangesloten de kpn + dat werkt veder prima  met de super wifi 2 / kantoor laptop  om werkt doen  

zeer zware operatie gepland aan me elleboog zenuw kan dan de eerste weken niet uit de voeten en zeker niet dingen oplossen met internet of tv even niet en hou gewoon keer op !  

had van ziggo ook wifi versterkers er tussen nooit problemen maar goed niet alles is het zelfde natuurlijk en verder die 1 e  op kantoor /tv boven werk  de supervwifi prima 

zoek wel andere oplossing komt goed thans mee denken