Volgens mij kun je ze via de MijnKPN voor een lagere prijs aanschaffen. Ik weet alleen niet hoe.
Edit:
Al gevonden. Kies producten. Dan Internet. Dan Extra opties. Dan krijg je een rij met extra opties waar SuperWiFi's huren tussen staat. Maar ook kopen. Extra informatie ziet er zo uit:
@Marlon92 Dat is wel een beter prijsje, maar best nog wel aan de hoge kant. Als iemand van plan is na 1 jaar weer te vertrekken, lijkt p.m. huren aantrekkelijker. Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).
Hoi @ME Diepenheim, welkom op onze community! Ik zie dat de vraag al beantwoord is. Kom je er een beetje uit? We hebben hier ook nog een paar handige artikelen over:
Via de KPN webshop vindt er geen klant-controle plaats, vandaar de duurdere prijs dan in de winkel.
beste KPN gebruikers.
Ik wil online via KPN een super wifi booster bestellen / kopen maar ik kan de koop link nergens
Wie weet hem te vinden?
Dank.
Bladzijde 1 / 1
Superwifi punten kun je hier kopen 2 KPN SuperWifi punten Vind het zelf een stevig prijsje.
Volgens mij kun je ze via de MijnKPN voor een lagere prijs aanschaffen. Ik weet alleen niet hoe.
Edit:
Al gevonden. Kies producten. Dan Internet. Dan Extra opties. Dan krijg je een rij met extra opties waar SuperWiFi's huren tussen staat. Maar ook kopen. Extra informatie ziet er zo uit:
@Marlon92 Dat is wel een beter prijsje, maar best nog wel aan de hoge kant. Als iemand van plan is na 1 jaar weer te vertrekken, lijkt p.m. huren aantrekkelijker. Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).
Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).
KPN heeft ook helemaal niet het doel om veel WiFi punten aan niet KPN klanten te verkopen denk ik...
Hoi @ME Diepenheim, welkom op onze community! Ik zie dat de vraag al beantwoord is. Kom je er een beetje uit? We hebben hier ook nog een paar handige artikelen over:
Via de KPN webshop vindt er geen klant-controle plaats, vandaar de duurdere prijs dan in de winkel.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.