Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik KPN Superwifi aanschaffen?

• 8 februari 2025
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

beste KPN gebruikers.

Ik wil online via KPN een super wifi booster bestellen / kopen maar ik kan de koop link nergens 

Wie weet hem te vinden?

Dank.

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@ME Diepenheim 

Shop per stuk 99,50

MijnKPN per stuk v.a. 61,50 na wifi check door te lopen 

Huren 2,49 per stuk per maand 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• 58 reacties
  • 8 februari 2025

Superwifi punten kun je hier kopen 2 KPN SuperWifi punten Vind het zelf een stevig prijsje.

• 6717 reacties
  • 8 februari 2025

Volgens mij kun je ze via de MijnKPN voor een lagere prijs aanschaffen. Ik weet alleen niet hoe.

Edit:

Al gevonden. Kies producten. Dan Internet. Dan Extra opties. Dan krijg je een rij met extra opties waar SuperWiFi's huren tussen staat. Maar ook kopen. Extra informatie ziet er zo uit:

• 58 reacties
  • 8 februari 2025

@Marlon92 Dat is wel een beter prijsje, maar best nog wel aan de hoge kant. Als iemand van plan is na 1 jaar weer te vertrekken, lijkt p.m. huren aantrekkelijker. Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).

PeterG
Superuser
  • 65302 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2025

Hoi ​@ME Diepenheim 

Shop per stuk 99,50

MijnKPN per stuk v.a. 61,50 na wifi check door te lopen 

Huren 2,49 per stuk per maand 

• 6717 reacties
  • 8 februari 2025

Carola22 schreef:

Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).

KPN heeft ook helemaal niet het doel om veel WiFi punten aan niet KPN klanten te verkopen denk ik...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16686 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi ​@ME Diepenheim, welkom op onze community! Ik zie dat de vraag al beantwoord is. Kom je er een beetje uit? We hebben hier ook nog een paar handige artikelen over:

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11265 reacties
  • 11 februari 2025
Marlon92 schreef:

Carola22 schreef:

Maar waarom zou een niet KPN klant voor 200,- euro (2 stuks) die Superwifi's eigenlijk kopen? Zo goed zijn ze ook weer niet (mijn ervaring).

KPN heeft ook helemaal niet het doel om veel WiFi punten aan niet KPN klanten te verkopen denk ik...

Beste ​@Marlon92 , ​@Carola22 en ​@PeterG 

Via de KPN webshop vindt er geen klant-controle plaats, vandaar de duurdere prijs dan in de winkel.