Skip to main content

goede avond

Ik heb een kpn box 12 met 4 witte superwifi punten 1.0 nu zie ik ze helemaal niet meer in mijn kpn thuis app  Dus zei kpn tegen mij dat ik beter de superwifi punten 2.0 kon pakken dat gedaan 4 zwarten maar kan nu helemaal  niks hij wil ze niet instaleren heb al alles gedaan maar lukt niet. als ik er een aan sluit brand hij groen maar heeft een andere netwerk naam als ik daar inlog met inlog gegevens van wifi punt dan kom ik er in maar hij zegt wachtwoord veranderen doe ik dat dan zegt hij 1hoofdletter enz doe ik dat dan krijg ik melding gebruik 1 hoofdletter enz  pffffff  heb wel gewoon internet op da punt maar dat punt heeft ander naam als mijn netwerk wie weet raad het lukt me niet  ben al in 1 jaar meer dan 600 kwijt

goede avond

Ik heb een kpn box 12 met 4 witte superwifi punten 1.0 nu zie ik ze helemaal niet meer in mijn kpn thuis app  Dus zei kpn tegen mij dat ik beter de superwifi punten 2.0 kon pakken ...

Dit is gewoon onzin.


Heeft u de KPN Box al eens gereset? Dat wil zeggen: met paperclip het kleine resetknopje minimaal 15 seconden vast gehouden? Waarbij alle utp kabels uit de 4 gele LAN poorten waren? Stekker wel gewoon in stopcontact. Daarna de box een half uurtje met rust laten. Daarna eerst eens inloggen op de box zelf via http://mijnmodem.kpn.


ja heb ik gedaan

 


Hoi @george78, mijn voorstel is om de SuperWifi's een volledig als nieuw te installeren. Zie je daarna de SuperWifi's weer? En heb je daarna weer 1 netwerk?


Volgens mij kunt u die thuis app beter niet gebruiken. Ik lees met regelmaat hier op het forum dat die thuis app de SuperWiFi's niet vind. Als de SuperWiFi's gewoon een groen lampje hebben, dan kunt u er vanuit gaan dat ze gewoon werken.