Kan ik de superwifi devices ook als gewone wifi versterkers gebruiken door ze met een kabel aan het modem aan te sluiten en gewoon ergens op te hangen? Ik blijf dan ook het wifi-signaal van het modem gewoon gebruiken.
Kan ik de superwifi devices ook als gewone wifi versterkers gebruiken door ze met een kabel aan het modem aan te sluiten en gewoon ergens op te hangen? Ik blijf dan ook het wifi-signaal van het modem gewoon gebruiken.
Dat kan uiteraard maar bij gebruik van de experiabox v10 moet en gaat de wifi uit.
Dan moet ik dus overgaan naar andere versterkers, bijv; TPlink of iets dergelijks.
Dan moet ik dus overgaan naar andere versterkers, bijv; TPlink of iets dergelijks.
Hallo
Mooi,
Staat deze info op de website qua datum uitrol of zo? Dan kan ik even wachten totdat het werkt.
Bedankt voor de info
Stom, stom van mij, Ik heb een Experia V12 box. Hoe zit het dan met deze router??
Daarop kunt u de SuperWiFi's bekabeld aansluiten en dan werkt de box ook als wifipunt.
Hoi, hoi,
Ik voel me nu steeds dommer worden, Ik heb de twee “superwifi's” van een fabrieks reset voorzien. De lampjes branden nadien paars. Dan hang ik ze om en om met de originele kabel van KPN aan de router om ze te voorzien van de laatste relevante software, Na ca. 30 minuten branden de lampjes groen en knipperen niet.
Dan ga ik ze draadloos verplaatsen en de lampjes branden na opstart gewoon weer paars. En er komt na uren wachten geen verandering.
Nu heb ik in de garage en op de zolder een ethernet-aansluiting vanuit de router via een switch en wil ze dus nu gewoon bekabeld als extra wifi-punt (accesspunt) gebruiken. Kan dit wel en wat moet ik hiervoor doen? Als ik er nu niet meer uitkomt dan gaan de superwifi's de afvalbak in als non-wifi's en komt er TP-link naar binnen.
Alvast dank voor alle hulp en suggesties
Even extra info. Als ik ze op de kabels aansluit branden de lampjes geel en heb ik geen verandering van wifi-sterkte boven en in de tuin.
En als ik ze weer loskoppel, wederom paars lampje.
Op dit moment raad ik een om een totaal schone installatie uit te voeren van de aanwezige Superwifi:
Ervaar je problemen die niet goed te verklaren zijn? Bijvoorbeeld de installatie wil maar niet lukken, of de lampjes gaan niet branden zoals ze moeten. Dan kan het helpen om even helemaal opnieuw te beginnen. Dat doe je als volgt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.