Skip to main content

2 wifi versterk punten. 1 begane grond -= werkt prima. 1 al jaren op verdieping 1 = groen werkte prima. sinds deze week verdieping 1 oranje = werkt voor geen meter. niets gedaan of verplaatst.,.help KPN

Welk modem heb je precies.

Hi en welkom ​@Eric Rock!

Hoe staat het er nu voor met jouw SuperWifi? Net als ​@jimny ben ik ook benieuwd naar welk modem je hebt. En welke kleur SuperWifi heb je? Hoe zijn ze aangesloten? Alle details zijn welkom, zo kunnen we je hier in de Community beter op weg helpen.

Je kunt ook een belafspraak maken, als je dat makkelijker uitleggen vindt. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Ik heb twee witte wifi versterkers.  Beneden staat de bekabelde modem en deze werkt prima. 1 verdieping hoger staat de wifi versterker (niet bekabeld)  die sinds kort regelmatig het paarse lampje laat branden. ik druk dan op knop wsp wi-fi setup en loop naar beneden en druk dat zelfde knopje in bij de modem. Dit staat in de handleiding. De modem boven geeft dan na een tijdje weer groen licht en werkt weer. Allen na 24/36 uur gaat hij weer op paars. Dit is sinds twee weken. Is de modem wellicht kapot?

update: sinds vanmorgen brandt lampje modem beneden niet meer. ik krijg deze niet meer aan, Beide modems zijn rond 3-5 jaar oud. Normaal dat ik vrijwel tegelijk problemen bet met beide modems ofwel einde levensduur en dat ik ze moet vervangen?

Bedoel je het lampje op een van de wifi versterkers ​@Eric Rock? Helpt het als je de SuperWifi's een schone installatie geeft

Helpt het niet of lukt het niet, maak dan de belafspraak. Dan helpt een van mijn collega's je verder.

Reageer