Skip to main content
Beantwoord

Lampjes Experia Wifi zijn niet allemaal meer aan, wat nu?

• 26 maart 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

De blauwe en gele apparaat lampjes branden niet meer. Alleen het linker power lampje wel. Ik heb de experia wifi al een keer opnieuw aan en uit gezet, maar het helpt niet. Wie kan mij support geven ? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@ruuddebree! Goed dat je je vraag hier stelt. Gek dat de lampjes ineens niet meer branden. Heb je ook al een reset van de Experia Wifi geprobeerd? 

Zo ja, is de stroomtoevoer dan nog goed aangesloten zowel in de Experia Wifi zelf als in het stopcontact? 

Bekijk origineel

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Hi ​@ruuddebree! Goed dat je je vraag hier stelt. Gek dat de lampjes ineens niet meer branden. Heb je ook al een reset van de Experia Wifi geprobeerd? 

Zo ja, is de stroomtoevoer dan nog goed aangesloten zowel in de Experia Wifi zelf als in het stopcontact? 

• Auteur
  • Helper
  • 36 reacties
  • 27 maart 2025

Hartelijk dank voor de inhoudelijke support. Ga ik zeker doen. Moet ik dan na het resetten nog inloggen of neemt de experts wifi alle gegevens over van het modem 12 ?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 28 maart 2025

Als het resetten gelukt is dan kun je de Experia Wifi installatie opnieuw doorlopen. Hopelijk werkt hij daarna wel weer!

• Auteur
  • Helper
  • 36 reacties
  • 28 maart 2025
Sanne van KPN schreef:

Als het resetten gelukt is dan kun je de Experia Wifi installatie opnieuw doorlopen. Hopelijk werkt hij daarna wel weer!

Dank voor de informatie; ga er mee aan de slag

Reageer