3 dagen heeft KPN een modem update gedaan 1 van de super wifi punten doet het niet meer en is niet meer online te krijgen 3 dagen bezig om de boel aan de praat te krijgen en bellen met 0800 0402 wat een drama is dat ! Of ik maar even een nieuw wifi versterker moet kopen, werkelijk betaal buiten m’n mobiele nummer bijna 100€ per maand en dan zo behandeld worden schandalig! Ook heb ik 3 interactieve kastjes die al behoorlijk oud zijn en een partij traag zijn, met uren aan de telefoon hebben ze er 1 vervangen echt niet normaal meer bij KPN als jullie nog klanten willen behouden doe dan wat aan jullie service en de helpdesk mensen inhuren die wel verstand hebben !
Na update doet één van de SuperWifi punten het niet meer en heb nog oude trage tv ontvangers
Beste antwoord door Denise van KPN
Balen dat je sinds de update van jouw KPN modem problemen met de SuperWifi hebt,
Allereerst wil ik je aanraden dit artikel door te nemen: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje.
Als dit niet helpt, dan zullen we naar de instellingen moeten kijken. Het is namelijk belangrijk dat alle instellingen op het KPN modem en de SuperWifi gelijk zijn. En het wil wel eens voorkomen dat dit niet het geval is. Wat gaan we controleren?
1. We beginnen met de WPA. Dit is de beveiligingstype. Deze moet op WPA 2 staan.
2. Daarna controleren we de wifistandaard. Kijk op de SuperWifi 1 welke waardes hier staan. En log dan in op het KPN modem om hier dezelfde waardes in te stellen. Voor het modem zelf doe je dit door in het linkermenu te gaan naar Wifinetwerk en dan het tabblad Wifisignaal. Voor een SuperWifi doe je dit (in het modem) door in het linkermenu te gaan naar Thuisnetwerkoverzicht, klik op een SW en ga naar het tabje WiFi-Radio.
Hopelijk lukt het hiermee om jouw SuperWifi weer mee te laten werken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.