Skip to main content

Ik heb 2 super wifi punten (de witte) . Het is 1 groot drama. Alle stappen en resetten gedaan (zo vaak al). Het gaat dan weer een dag goed en dan weer rood, of groen knipperen etc. etc.  Wifi manager al 100x gedaan. Continu modem opnieuw herstarten om uberhaupt wifi werkend te krijgen. Als ik bel met KPN dan is de verbinding altijd ok….Dan doen ze weer wat op afstand en dan gaat het weer een dag goed…

Heeft iemand een idee? Of overstappen naar andere partij?

Ha @Renekamer1 welk type modem heb je?

Kpn box 12b

Zijn de wifipunten met een kabel aangesloten op het modem?

1 wel en 1 niet...

Hoi @Renekamer1 . Kun je ook voor mij achterhalen welke firmware er op die box12 staat?

Geen idee hoe ik daar achter moet komen.

Ik kan wel even proberen om mee te kijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Vind  je het goed dat ik daarna je lijn doormeet?

Beste Erwin, profiel is aangevuld!

Ik heb dit zelfde probleem. het gaat soms dagen goed en dan ineens gaat lampje blauw knipperen zelfs om 11 uur avonds als ik pc niet gebruik. vanmorgen was het groen even later rood en later weer bauw knipperen nu weer groen. 

Ik heb dit zelfde probleem. het gaat soms dagen goed en dan ineens gaat lampje blauw knipperen zelfs om 11 uur avonds als ik pc niet gebruik. vanmorgen was het groen even later rood en later weer bauw knipperen nu weer groen. 

Ja het is echt een ding aan het worden. Toevallig brand alles nu al 24 uur groen, vrees alleen dat het weer tijdelijk is. 

En weeeerrrrr roood!

Hier hetzelfde probleem!

Is de bekabelde rood of enkel de niet-bekabelde?

@Renekamer1  Ik heb je verbinding doorgemeten. Ik zie om de 2 dagen verbrekingen .  En dat al een paar weken.

Dat is natuurlijk niet goed.  Dit zouden mij collega's bij de helpdesk ook moeten zien en vervolgens het juiste stappenplan doorlopen.  

Nog een checkvraag: Als we het over reset hebben, dan bedoel je het kleine resetknopje achterop dat je met een paperclip moet indrukken toch? (zo ja, dan zou ik toch weer gaan bellen met 0800 0204 en vertel ze er desnoods bij dat een collega via het forum een radius trace heeft gedaan waarom praktisch om de twee dagen verbrekingen zijn te zien. )

ik heb gebeld. Ik krijg een nw modem...Hopelijk is dit de oplossing! Dank je wel.

ik heb gebeld. Ik krijg een nw modem...Hopelijk is dit de oplossing! Dank je wel.

Ik hoop het wel. Zo niet, laat me hier even weten. (Ik denk dat het dan op een monteur uitdraait )

Beste Erwin,

Nieuwe modem staat er...Net zo'n drama.

Wat is hier aan de hand? Nog nooit meegemaakt.

Wat voor type modem heb je gekregen? En wat zijn nu de symptomen?  Valt het bij het modem al uit of gaat het mis bij de wifi versterkers?

zelfde modem type en zelfde symptomen...ik denk dat de versterkers problemen hebben.

Ja, dat denk ik ook.  Ik heb net je hardware doorgemeten. Je zit op oudere firmware.

Daar gaan we wat aan doen. Ik stuur je een privébericht. 

Top Erwin

Reageer