Ik heb vier SuperWifi-1 punten met een Box-v12, drie werken er goed, eentje niet meer. Zodra ik bij de laatste SW punt de ethernet kabel eruit haal deze direct op rood gaat en rood blijft. Heb dit SW punt en het modem al meermaals gereset en de volgende handleiding helemaal gevolgd, zonder goed gevolg voor het laatste SW punt. Ik heb hem geprobeerd te installeren met netwerkkabel in het modem, maar ook via WPS, beiden werken niet. De 3 andere SW punten heb ik ook moeten resetten maar deze werken nu wel na het volgen van de handleiding.
Hierbij het overzicht bij het inlogscherm van het modem, zie je er dus drie werkend:

Bij de verbonden apparaten zie je de laatste SW punt als WifiExtender staan, terwijl dit precies dezelfde soort en type SW punt is als de drie anderen die wel als SW punt fungeren:

Als ik dan op dat ip-adres van de “WifiExtender” inlog zie ik het volgende scherm (ik kan van de 3 andere SW punten hun ip-adressen niet bereiken):

Als ik dan hier inlog zie ik de volgende gegevens van het niet werkende SW punt (“WifiExtender”).

Ter volledigheid ook een werkend SW punt zijn gegevens:

Hopelijk kun jij mij helpen om dat laatste SW punt, welke nu als “WifiExtender” erin staat, om te zetten naar een werkend SW punt. Zoals gezegd, meerdere keren gereset, incl modem, 30-60 minuten wachten na installatie met ethernet kabel erin, maar wanneer ik erna de ethernet-kabel eruit haal springt deze gelijk op rood.
Alvast bedankt!