Skip to main content

Wie kan mij helpen. Ik heb zojuist de KPN klantenservice gebeld en kreeg een alleraardigste dame aan de lijn die, met alle respect, net zo goed bij de klantenservice van de Hema had kunnen zitten, ze wist werkelijk niks. Ik heb twee vragen, een van mijn WiFi versterkers, de nieuwe zwarte, blijft groen knipperen. Ik heb de installatie al drie keer doorlopen, de andere werkt goed. Na het installeren van de eerste kreeg ik ook een bericht op mijn telefoon dat er een was toegevoegd. Maar waar kan ik die in Gods naam zien? De thuis app werkt niet meer en de mijnkpn app is zo onduidelijk dat ik geen idee heb waar ik kan zien wat er aangesloten is. In de thuis app was dit super duidelijk en kon ik ook de versterkers aansluiten middels de QR code. Wie kan mij helpen?

Beide werken nu, maar dan nog de vraag, waar kan ik ze zien en aanpassen. Ik wil bij eentje graag het groene lampje uit ivm de nacht. Wie kan mij helpen?


Hoi @EribaTriton, op onze kennisbank lees je hoe je in kan loggen op de SuperWifi. 

Je hoeft echter niet in te loggen om het lampje uit te schakelen. Dit kan met de WPS knop. 


Dank je wel Bart, maar waar kan ik zien dat ze zijn geïnstalleerd? De thuis app werkt niet meer. De mijn KPN app zou alle functionaliteiten hebben overgenomen. Maar ik zie niks. 


Mijn KPN heeft nog niet alles. Deze heeft nu alleen: 

  • Standaard wifinetwerk configureren
  • Gastnetwerk configureren
  • Extra wifi configureren (via de optie ‘Geavanceerd’)

De rest kan je inzien door in te loggen.Â