Skip to main content

Paar dagen geleden is de KPN Box 12 bij mij geupdate en sinds die tijd doet mijn SuperWifi (wit) helemaal niets meer!!

Heb dat ding een reset gegeven en aan het modem gehangen. Volgens instructie zou hij het dan weer moeten doen. Jammer dan, nada.

Het lijkt wel of iedere software update bij de KPN weer leidt tot nieuwe problemen, eerder met die KPN t.v. box dezelfde ervaringen (dus tv abo maar opgezegd), nu dus ook met SuperWifi. Fantastisch KPN, hier wordt een mens blij van, NOT. Ben zwaar geirriteerd na dit zoveelste debacle. Ik dacht dat er geen ergere provider dan Ziggo kon bestaan, maar dat heb ik dus verkeerde gedacht.

Wat nu KPN? 

Overigens geeft de KPN app aan dat ik 3 van die SuperWifi punten zou hebben, klopt ook al niet, ik heb er 2, waarvan 1 in gebruik.

 

@HenkvanR_ Ja, die door jou gevolgde procedure is mij bekend en werkte VOOR de laatste modem update. Na die, niet voor mij bestemde, modemupdate werkt die procedure niet meer.

Aangezien je zelf schrijft dat je niet de modem update gehad hebt waar het probleem door is ontstaan, hoort jouw kwestie helemaal niet in dit topic thuis, zie de topictitel.

Dat geeft alleen maar ruis.

Sorry je hebt gelijk, ik zal het nooit meer doen 


En werken de zwarte SuperWiFi’s naar tevredenheid? 


En werken de zwarte SuperWiFi’s naar tevredenheid? 

Hoi @Nick83 Ik heb er helaas maar 1 ontvangen (zeg maar 2 dan krijg je er 1😅), de eerste nacht knalde de verbinding er spontaan uit, gelukkig daarna geen problemen meer ervaren.

Wel af en toe last van minder goede verbinding. Misschien is er wat te verbeteren in het modem? Modem wachtwoord wordt geweigerd (vreemd nooit gewijzigd), dus nog niet gelukt om in te loggen.

Â