Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punten werken niet goed na modem update

• May 20, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na de update van KPN doet 1 wifipunt het niet meer. Ook alles geprobeerd. Alle stappen doorlopen en er gebeurt precies hetzelfde. Het groene lampje blijft knipperen. Heel herkenbaar verhaal hierboven. 

Kan KPN contact met mij opnemen, om het wifipunt om te ruilen?

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Hellaatje

Hallo Alex, dankjewel voor de reactie. Ik heb reeds een terugbelafspraak gemaakt en gehad. Het blijkt dat mijn ene wifipunt ook kapot is na de update. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen op huurbasis. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Hellaatje, ik denk ook graag mee. 

Welke SuperWifi heb je precies? De zwarte of de witte? En met alles geprobeerd, heb jij ze ook opnieuw gekoppeld

De makkelijkste manier om door ons gebeld te worden is om een terugbelafspraak in te plannen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo Alex, dankjewel voor de reactie. Ik heb reeds een terugbelafspraak gemaakt en gehad. Het blijkt dat mijn ene wifipunt ook kapot is na de update. Ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen op huurbasis. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Dankjewel voor de terugkoppeling. Kapot na de update zou niet moeten kunnen. Had je eerst de witte SuperWifi en nu een zwarte? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

Klopt inderdaad. 
De witte was kapot na de update en heb nu een zwarte gekregen (huur).