Hallo,
- Ik heb een vreemd probleem met mijn Wifi. Het komt er op neer dat bepaalde websites / services geen verbinding kunnen krijgen. Gek genoeg sommige andere websites kan ik gewoon bezoeken. Sites als KPN, Youtube, Google kan ik gewoon bezoeken. Sites als Nu.nl, Hotmail, NFL.com kan ik niet bezoeken. Services als Discord en Steam geven ook aan dat er geen verbinding is. Ook kan ik via 192.168.2.254 niet in de experiabox komen. Bekabeld wil dit wel, enkel via WIFI niet. Dit probleem doet zich voor op mijn laptop. Niet op mijn telefoon of de telefoon van mijn vrouw. Hier merken wij niets op. Het maakt ook niet uit welke browser ik gebruik. Ik heb het probleem overal.
Ik heb een Experiabox V10 met Superwifi 2.0 wifi versterker.Â
Ik heb afgelopen 2 dagen met 3 verschillende personen van KPN helpdesk gesproken en dit zijn de acties die geprobeerd zijn:
Persoon 1:
- Browser cache and cookies zijn geleegd
- via CMD prompt enkele commands gedaan zoals IPFlush etc
- Incognito browsen geprobeerd
Persoon 2:
- Zag een rood kruis bij mijn Wifiversterker. Raadde aan mijn versterker te resetten en 20 minuten te wachten. als dit niet werkte moest ik de experiabox resetten. Beide gedaan. geen verandering.
Persoon 3:
- Gaf zojuist aan dat WIFI zelf geen service van KPN is en zij hier niet mee verder kon helpen.
Ik heb tegen beterweten in geprobeerd in de experiabox via DHCP binding de laptop een statisch IP te geven. Dit werkte niet. Leek mij ook al niet te werken aangezien ik contact maak met de versterker en niet met de Experiabox zelf. Hiervan staat namelijk de WIFI ook uit.