Heel af en toe heb ik een probleem met mijn internet of WiFi verbinding. NEE, ik kom hier niet om te klagen over de kwaliteit van de services!
Ik heb wel een vraag over informatie en handleidingen.
Als ik een probleempje heb kom ik op dit forum en vind dan, vaak met hulp uit de communiteit, uiteindelijk wel een oplossing.
Ik heb moeite met het vinden van handleidingen/beschrijvingen voor de meest recente configuraties. Zo stuit ik zojuist op een serie posts over updates voor Wifi versterkers en lees daar iets over de "master Experia Wifi versterker" (in bericht over firmware update van Jan 2022). Dan vraag ik me af:
- wat is de master?
- hoe kom ik daar bij?
- heb ik deze firmware update ook ontvangen?
- OF: wat is de huidige firmware van mijn versterkers en waar vind ik een beschrijving van de functionaliteit.
- etc.
Als ik zoek, vind ik bovenaan in het forum info over de Superwifi versterkers, maar ik heb de zwarte Experiabox.
Ik heb behoorlijk wat ervaring met computers, netwerken en zoeken van informatie. Toch voel ik me een beetje het bos ingestuurd.
De simpele vraag: Waar kan ik de meest recente informatie over mijn configuratie vinden? Het zou toch mogelijk moeten zijn om voor iedere klant dat tevoorschijn te krijgen met 1 klik? Ik neem aan dat bijvoorbeeld in de MijnKPN omgeving de configuratie bekend zou kunnen zijn?
M.vr.gr.
Fred V.