Skip to main content
Vraag

Wifi-versterkers aanschaffen

  • 8 August 2024
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij willen graag Wifi versterkers voor bij ons thuis. Ik heb via Wifi management gecheckt wat we nodig hebben en er worden 2 wifi versterkers aangeraden. Echter, als ik dit wil afsluiten, gaat ons abonnement na een half jaar van 45 euro naar 78 euro. Dat vind ik nogal een groot verschil! Kan het ook voor een etere prijs?

Alvast dank voor de informatie.

Met vriendelijke groet,

Claudia Berlijn-Scholten 

U bent nieuwe klant? U heeft nu nog welkomskorting die over een half jaar misschien gewoon vervalt? 

Ik weet niet wat u verder afneemt. Maar als u naast internet ook tv heeft en misschien nog een streamingsdienst, dan is een bedrag van in de 70 euro heel normaal voor een bestaande klant zonder welkomskorting. 


Oke, dan denk ik dat het snap. We zijn namelijk net verhuisd  en het is dus net afgesloten (tv internet) dat zal het de welkomstkorting zijn die vervalt na een half jaar. Niet specifiek de Wifi versterkers bedoel ik.

Bedankt voor het antwoord 

Groetjes Claudia 


@Clauwauw Hi Claudia, welkom in onze Community!

Ik denk dat het vermoeden van @Nick83 klopt, en je inderdaad de prijs na verlopen van een (welkomst)korting te zien krijgt. Je kunt eventueel even bellen met onze klantenservice voor hulp bij bestellen op 0800-0402. Ook kan je SuperWifi huren in plaats van kopen, of aanschaffen en meteen meenemen bij de KPN Winkel in je buurt.


Reageer