Skip to main content

Ik heb nog twee Super Wifi punten van een eerder abonnement bij KPN (deze destijds gekozen ipv een Sonos box), maar ik krijg helaas maar 1 punt werkend doordat deze met een ethernet-kabel verbonden is. Is dit de bedoeling? Ik meen mij te herinneren dat dit voorheen niet het geval is.

Beste ​@Suiding , welk merk en type modem heb je van KPN en welke wifipunten heb je van KPN, de witte ronde, de witte vierkante, de zwarte ronde of de zwarte vierkante???

Hi ​@JanD ik heb de Experia v10 en de WiFi versterkers zijn SuperWifi 2 (de zwarte ronde dus).

Beste ​@Suiding als de V10 nog de ‘oude’ firmware heeft, dient de wifi op de modem uit te staan, moet er 1 wifipunt bekabeld aangesloten zijn en kan een volgend wifipunt eventueel draadloos gekoppeld worden aan het 1e wifipunt.

Heeft de V10 de nieuwste firmware, dan kan de wifi op de V10 aan blijven staan en kunnen de wifipunten draadloos gekoppeld worden.

Succes.

​@Suiding Kun je iets met het advies van ​@JanD ?

Mocht je meer info nodig hebben, laat het weten. 

Hi ​@Erwin van KPN en ​@JanD ik zou dan graag mijn V10 willen updaten, kan dit?

Dat kan -als er een technische belemmering is.  En alleen bij HOGE uitzondering. En dat zou in dit geval heel goed kunnen omdat je SW2 recentere firmware hebben.

Ik stuur je even een privébericht. 

Reageer