Skip to main content
Vraag

Wifinetwerk beheren via Mijn KPN werkt niet

• 20 februari 2025
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik log in in mijn KPN met mijn KPN ID. So far so good. Wanneer ik kies voor wifinetwerk beheren tracht de Thuis app de wifiverbinding op te halen en geeft dan aan: Geen Experia Box gevonden. Dit terwijl ik gewoon een functionerende wifi verbinding heb. Wat doe ik verkeerd.

3 reacties

• 3271 reacties
  • 20 februari 2025

Kun je met diezelfde inloggegevens ook de factureren van je thuis abonnement zien? Ben je ooit verhuist? Of heb je misschien 2 thuis abonnementen in hetzelfde MijnKPN account geregistreerd staan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 februari 2025

Met de inlog met het KPN ID zie ik alles van onze aansluiting. Slechts 1 account en 1 aansluiting. Mijn wifi werkt prima en die komt vanuit het modem zou je zeggen. Inmiddels worst mijn wifi netwerk gezien en wordt me gevraagd om in te loggen in de thuis app. Wachtwoorden werken niet, ook het ww wat ik daar voorheen voor gebruikte werkt niet meer. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23373 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Madschenk, welkom bij onze community. 

Kan het zijn dat je WiFi gebruikt via een andere router of versterker? Wat gebeurt er als je bij de WiFi-manager inlogt, eventueel vanaf een laptop? Wordt je verbinding dan herkend? 

Reageer