beste allemaal.
Na aansluiten van een superwifi 2 opde experia box v10 is de internet signaal slecht. Het valt weg of is erg zwak. Soms is de signaal erg goed. Maar dat is tijdelijk en niet stabiel.
vanalles al geprobeerd zoals opnieuw opstarten en terug brengen naar fabrieksinstellingen. Ook via de kpn app geprobeerd om instellingen te veranderen en te verbeteren. Maar het is allemaal tijdelijke oplossing en na een paar uur wordt de internet signaal weer zwak of valt helemaal weg. De lampjes van de modem brand allemaal groen. Het lampje van de superwifi brand constant groen.
wie kan mij helpen?
Als je een V10 met de ‘oude’ software hebt, heb je minimaal 2 wifipunten nodig.
De wifi op de V10 behoort namelijk uit te gaan en daarvoor installeer je wifipunt 1 bekabeld aan de V10.
Voor een groter bereik van de wifi kun je een 2e wifipunt installeren, bij voorkeur bekabeld, maar kan eventueel ook draadloos binnen een straal van ongeveer maximaal 5 meter.
Heef de V10 de nieuwste KPN software, kan de wifi op de modem gewoon aanblijven en heb je aan 1 extra wifipunt voldoende.
Zie ook onderstaande links voor aanvullende hulp:
en
Succes.
Ik neem aan dat de modem automatisch een software update doet en zo niet, hoe zou ik dan moeten updaten.
bedankt voor je reactie
Ik neem aan dat de modem automatisch een software update doet en zo niet, hoe zou ik dan moeten updaten.
bedankt voor je reactie
De modemupdate komt automatisch, nadat je eerst een mail of SMS met een aankondiging hebt gehad
Graag gedaan uiteraard.
Volgens mij heb ik vorige maand nog een sms bericht gehad dat er een update plaats gaat vinden.
heeft iemand anders nog een tip.
Hoi
Hoi.
du update was vorige maand al geweest.
zou ik de andere SuperWifi dan bekabeld naast de experiabox moet plaatsen. Klinkt mij onlogisch, maar de signaal sterker verzonden worden van de ene SuperWifi naar de andere SuperWifi?
Wanneer je al een update hebt ontvangen op jouw Experiabox v10 dan hoort jouw modem ook al mee te draaien in het meshnetwerk en hoeft er geen SuperWifi 2 naast het modem te staan. Ik denk dat het verstandig is om even alles opnieuw te installeren. In dit topic leggen we uit hoe je een schone installatie kan uitvoeren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.