Skip to main content
Beantwoord

Er lijken geen apparaten verbonden te zijn met mijn SuperWifi 2 punten

• January 13, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo community, Ook ik heb hetzelfde probleem sinds afgelopen weekend. Heb 3 SW2 (zwart) met de laatste firmware. 2 SW2 hebben een groen lampje dat continue brandt, maar er zijn geen apparaten op aangesloten / verbonden (allen draadloos). Op het SW2 op zolder wel (5 apparaten) draadloos verbonden. De overige apparaten zijn allemaal aangesloten (draadloos) op het modem. Heb de 2 SW2 punten waarop geen apparaten zijn aangesloten / verbonden aan- en uitgezet, maar nog steeds geen verbetering. Wat kan de oorzaak hier van zijn en hoe dit op te lossen ? Ik hoor graag van jullie. Ik heb het modem KPN box 12.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Vondenhoff69, welkom op onze community, het kan zijn dat een apparaat je experiabox verkiest boven een superwifi punt dat dichterbij staat maar dat hoeft niet persé een probleem te zijn. Waar loop je precies tegenaan? Je zou eventueel eens een speedtest kunnen doen, het superwifi punt uit te schakelen en nog een speedtest doen. Dan weet je wat voor invloed het heeft.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hoi ​@Vondenhoff69, welkom op onze community, het kan zijn dat een apparaat je experiabox verkiest boven een superwifi punt dat dichterbij staat maar dat hoeft niet persé een probleem te zijn. Waar loop je precies tegenaan? Je zou eventueel eens een speedtest kunnen doen, het superwifi punt uit te schakelen en nog een speedtest doen. Dan weet je wat voor invloed het heeft.