Skip to main content
Update

Experia Wifi: Update naar EW.C.25.14.02

Categorie:Experia Wifi
  • December 6, 2025
  • 154 reacties
  • 3751 keer bekeken
Toon eerste bericht

154 reacties

• Deelnemer
  • March 22, 2026

ik heb ze meerdere malen gereset. Ze zitten rechtstreeks aan de Box 12. Ook de box heb ik gereset.

in mij netwerk heten ze ook anders. Degene die update heeft gehad heet EW-1C7B14, andere bijv ExperiaWIFI-581FF3 en staat daarnaast ook nog op de poort vermeld als wifi bridge in mijnmodem.kpn (2 vermeldingen bij 1 poort)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Top dat je dit al gedaan hebt ​@PeterDan. Dan lijkt het me goed dat we nauwkeuriger met je gaan kijken naar wat er nu precies speelt. Wil je hiervoor een eigen topic aanmaken? Dan kunnen we het daar verder met je oppakken en houden we het hier overzichtelijk.

Je kunt in je nieuwe topic naar de berichten hier linken, of ze kopiëren en plakken. Scheelt weer dubbel tikwerk. 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • July 20, 2026

Goedemorgen,

6 maanden geleden heb ik al gemeld dat ik sinds mijn experia WiFi's zijn omgezet naar KPN software ik met regelmaat de Experia wifi's spanningsloos moet maken omdat ze niets meer doen. Alle lampjes zijn uit en de ethernet (door) verbinding doet het ook niet meer waardoor mijn tv+ box ook geen signaal ontvangt. Na een herstart branden de front lampjes weer en krijgt mijn tv+ box ook weer signaal.

1 Experia Wifi heeft een doorverbinding naar tv+ box en de andere Wifi heeft alleen een ethernet aansluiting naar mijn Experiabox V10.

Meer mensen erkenden dit te ondervinden.

We zijn nu een half jaar verder en er is nog steeds geen update geweest om dit op te lossen.

Voor de KPN software integratie werkte het perfect en nu nog steeds geen oplossing.

Ik heb de Experiabox V10 er daar kunt nu een update aan maar geloof niet dat deze update dit probleem gaat oplossen.

Waarom wordt dit niet opgelost???

Ik begrijp dat dit tijd enige vergt maar na een half jaar mag ik toch verwachten dat er een oplossing komt.

Graag nu snel een oplossing aangezien dit probleem is ontstaan door de KPN software integratie!

Groet,

Theo

Jasper van KPN
Moderator

Daar wordt nog aan gewerkt door de ontwikkelaars ​@Theo v H. Op dit moment is daar nog geen nieuws over, zodra er nieuws is delen we dat natuurlijk.