Skip to main content
Antwoord

Link in e-mail met info over SuperWifi update werkt niet

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Ik ontving een tijdje terug onderstaande mail. Had deze even laten liggen wilde nu updaten. De link werkt echter niet meer. Kan ik ergens terugvinden hoe ik de update moet doen?

Voor de beste Wifi ervaring is je V12 modem al voorzien van de nieuwste KPN software. De bijbehorende software voor je (witte) SuperWifi punt is sinds kort ook beschikbaar. Daarmee kan het (witte) SuperWifi punt beter samenwerken met je modem, voor een optimale Wifi dekking.

Hoe je deze software eenvoudig zelf kunt installeren: lees hier

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Sander_rent. dat maakt het dan wel lastig om alsnog de update proberen binnen te halen. De link die in de e-mail stond verwees naar een instructie om de Superwifi te resetten en een geheel schone installatie uit te voeren. 

Deze gehele procedure kun je vinden via: Een schone installatie van SuperWifi punten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Sander_rent. dat maakt het dan wel lastig om alsnog de update proberen binnen te halen. De link die in de e-mail stond verwees naar een instructie om de Superwifi te resetten en een geheel schone installatie uit te voeren. 

Deze gehele procedure kun je vinden via: Een schone installatie van SuperWifi punten