Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 gaan om de zoveel tijd van sync naar paired

• June 12, 2026
  • 28 reacties
  • 382 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • July 18, 2026

Ik vind het jammer dat KPN ons in de kou laat staan met de problemen die er zijn met de SW2 punten. Erg teleurstellend allemaal en van compensatie is geen sprake en daar sta je dan als klant.

• July 20, 2026

Wat mij ook opvalt is dat de door mij toegekende namen van zowel de SW1 als van beide EW's ook ieder afzonderlijk eens in de twee weken teruggaan naar een naam met aan het eind de laatste karakters van het MAC-adres; dan is ook het betreffende apparaat "offline”. Corrigeren gaat niet in de browser maar wel in de app; wel moet ik dat Wi-Fi-punt dan eerst uit- en weer aanzetten.

Mijn zoon heeft een vergelijkbare configuratie, maar dan zonder SW1. Hij ervaart exact dezelfde problemen.

Al met al moet ik zeggen dat de nieuwe KPN Software tot nu toe op z'n zachts gezegd bij mij geen potten kan breken. En dan druk ik me voorzichtig uit. Ben heel benieuwd of en zo ja wanneer ik deze update

ga krijgen. Ervaringen uit het verleden stellen mij allerminst gerust:

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 20, 2026

Wat mij ook opvalt is dat de door mij toegekende namen van zowel de SW1 als van beide EW's ook ieder afzonderlijk eens in de twee weken teruggaan naar een naam met aan het eind de laatste karakters van het MAC-adres; dan is ook het betreffende apparaat "offline”. Corrigeren gaat niet in de browser maar wel in de app; wel moet ik dat Wi-Fi-punt dan eerst uit- en weer aanzetten.

Mijn zoon heeft een vergelijkbare configuratie, maar dan zonder SW1. Hij ervaart exact dezelfde problemen.

Al met al moet ik zeggen dat de nieuwe KPN Software tot nu toe op z'n zachts gezegd bij mij geen potten kan breken. En dan druk ik me voorzichtig uit. Ben heel benieuwd of en zo ja wanneer ik die update ga krijgen. Ervaringen uit het verleden stellen mij allerminst gerust:

Ik zal als het hier de volgende het zich voor doet bij een van mij SW2 punten het eens testen, maar volgens mij heb ik hier het zelfde.