Skip to main content
Update

SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.25.16.06

Categorie:SuperWifi 2
  • January 21, 2026
  • 158 reacties
  • 6560 keer bekeken
Toon eerste bericht

158 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Jeroen van KPN  wat is “snel” in jullie ogen? Er heeft nog niemand van KPN gereageerd in mijn topic laat staan dat er een oplossing is. Iets met ‘kluitje’ en ‘ het bos ingestuurd worden’ .

Binnen 2 á 3 dagen krijg je reactie. 🙂 Dit topic is niet geschikt voor het één op één oplossen van problemen, dan wordt het erg onoverzichtelijk. 
Wel snap ik dat je dit graag opgelost wilt hebben en ik verwacht dat je morgen reactie van een moderator zal hebben. Dank voor je geduld dusverre!

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

@Jeroen van KPN  wat is “snel” in jullie ogen? Er heeft nog niemand van KPN gereageerd in mijn topic laat staan dat er een oplossing is. Iets met ‘kluitje’ en ‘ het bos ingestuurd worden’ .

Binnen 2 á 3 dagen krijg je reactie. 🙂 Dit topic is niet geschikt voor het één op één oplossen van problemen, dan wordt het erg onoverzichtelijk. 
Wel snap ik dat je dit graag opgelost wilt hebben en ik verwacht dat je morgen reactie van een moderator zal hebben. Dank voor je geduld dusverre!

Binnen 2 á 3 dagen krijg je reactie en ik verwacht dat je morgen een reactie krijgt??? Ik ben of nog niet goed wakker of ben ff de weg kwijt geloof ik als ik reactie lees

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Maar je gaf toch aan dat op kanaal 36 alles in orde was ​@ivo46 ?

En juridische stappen… mensen! Bekijk het een beetje in perspectief allemaal. En nee, ik bagatelliseer niet maar er zijn grotere problemen en KPN werkt echt aan oplossingen lijkt me.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Maar je gaf toch aan dat op kanaal 36 alles in orde was ​@ivo46 ?

En juridische stappen… mensen! Bekijk het een beetje in perspectief allemaal. En nee, ik bagatelliseer niet maar er zijn grotere problemen en KPN werkt echt aan oplossingen lijkt me.

Ja ik heb nu kanaal 36 bij de 5 ghz en bandbreedte 160.

En juridische stappen, why not?? Het probleem speelt hier nu al langer dan een jaar .

Spullen in bruikleen, je hebt de  plicht daar zuinig mee  om te gaan, maar het recht dat het gewoon werkt.

Sinds kpn eigen software op hardware heeft gezet is het een grote drama 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 20, 2026

Ga morgen bellen en een oplossing eisen. 

Zoals Sanne al aangaf worden nieuwe topics binnen 2 à 3 dagen door een van de moderators opgepakt. Maar daarnaast staat het je altijd vrij om telefonisch contact op te nemen. Wat, bij dit soort issues vaak ook handiger kan zijn omdat de collega dan ook direct metingen kan doen etc. 

@ivo46, ik heb jou bericht over de MijnKPN app, en de directe reacties daarop, afgesplitst naar een eigen topic

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Top!!

• Helper
  • February 20, 2026

Hi Sanne, ik heb inmiddels reactie van een moderator. Zijn tips waren om het modem te herstarten en vooral dit Update topic in de gaten te houden. Ben benieuwd of je vind dat ik daar mee geholpen ben.

@ivo kwam nog met het wijzingen van het wifi-kanaal va Auto naar 36 dus dat heb ik maar gedaan. Hoewel ik me afvraag wat dat te maken zou kunnen hebben met het wegvallen van de bedrade koppelingen tussen de SW2’s en het Box12 modem. Om 13u wordt ik gebeld door de helpdesk dus dan hoop ik maar dat zij wel met een oplossing komen, al is het maar een korting op mijn abo-kosten of de kosten van de SW2-punten.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 20, 2026

Ja, wij vinden dat je daarmee geholpen bent. Dat zijn op dit moment enkele van de basistappen waarvan wij zien dat die de problemen of helemaal, of tijdelijk verhelpen. Verder is het niet nodig om de inhoudelijke behandeling van issues die ervaren worden met de HUIDIGE versies weer terug te brengen naar dit topic over de KOMENDE versie. Het is hier al onoverzichtelijk genoeg. Aanvullende, inhoudelijke, berichten, van jou maar ook van anderen, over issues met de HUIDIGE versies worden verwijderd, verplaatst of afgesplitst.