Skip to main content
Update

SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.26.04.04

Categorie:SuperWifi 2
  • August 31, 2026
  • 85 reacties
  • 2798 keer bekeken
Toon eerste bericht

85 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • September 9, 2026

Heb nog steeds geen update mogelijkheid voor de 3de SW2

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 9, 2026

Heb nog steeds geen update mogelijkheid voor de 3de SW2

Hier alle drie via de app. Alles ging goed 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • September 10, 2026

Hier ook automatische update goed verlopen, alleen bijzonder, al mijn google devices waren even hun wifi kwijt, maar dat herstelde zich automatisch (ondanks dat de punten al weer een uur opwaren, dus een google issue, geen sw2 issue.)

Wilde alweer resetten omdat de devices 6 dagen en 17 uur opwaren, ik wacht nu maar even af.

Forum|alt.badge.img
  • September 10, 2026

.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • September 10, 2026

Na een nachtje wachten nog steeds op de laatste geen mogelijkheid om te updaten.

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 10, 2026

Hier ook mijn vier SW2’s kunnen bijwerken met de MijnKPN app.

Ik moest wel 2x op update drukken wilde ik de voortgang zien in de app.

Misschien de tekst in de app aanpassen als de update gelukt is naar iets algemener, b.v. ‘je apparaat is bijgewerkt’ i.p.v. ‘je modem is bijgewerkt’’ terwijl het een SW2 betreft, dan klopt de tekst altijd.

Na het bijwerken nog wel voor de zekerheid een ‘herstart thuisnetwerk’ gedaan om een ‘frisse start’ te hebben om te kijken of de 7 dagen problemen nu voorbij zijn.

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 10, 2026

Na een nachtje wachten nog steeds op de laatste geen mogelijkheid om te updaten.

@supernova je hebt het vast al gedaan maar misschien helpt het als je de SW2 even een minuutje uitzet en dan weer aan? Ik heb in het verleden ook een SW1 of 2 (weet ik niet meer) welke niet wilde updaten maar na een ‘herstart’ werd na korte tijd de update-server wel gevonden. Of anders deze volledig terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw laten koppelen?

Jasper van KPN
Moderator

Misschien de tekst in de app aanpassen als de update gelukt is naar iets algemener, b.v. ‘je apparaat is bijgewerkt’ i.p.v. ‘je modem is bijgewerkt’’ terwijl het een SW2 betreft, dan klopt de tekst altijd.

Die zag ik ergens anders ook langskomen inderdaad, dat lijkt niet helemaal te kloppen. Nemen we mee!

MartinJJ
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 10, 2026

Een SW3 was paar dagen terug zelf geupdate. Vanmorgen nr 2 kunnen doen zonder problemen. Nu nr 1, master update gestart en die werd rood, die spa8eraf en weer erop, geen verschil, blijft rood knipperen, en HELE MODEM ligt er nu uit . Je 1 knippert rood en  V10 Services op V10 staat nu ook op rood

Alle 3 SW2's zijn bedraad verbonden.

@Erik van KPN  , iemand, ? Wat te doen ?!

v10 resetten door spanning eraf en weer erop ?

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • September 10, 2026

Een SW3 was paar dagen terug zelf geupdate. Vanmorgen nr 2 kunnen doen zonder problemen. Nu je 1, master en die werd rood, niet meer te bereiken, en HELE MODEM ligt er nu uit . Je 1 knippert rood en  V10 Services op V10 staat nu ook op rood

@Erik van KPN  , iemand, ? Wat te doen ?!

v10 resetten door spanning eraf en weer erop ?

Als V10 het nu toch niet meer doet, zou ik persoonlijk de spanning eraf halen even wachten en dan spanning er weer erop.