Skip to main content
Update

SuperWifi 2: Update naar KPN Software SW2.C.26.04.04

Categorie:SuperWifi 2
  • August 31, 2026
  • 287 reacties
  • 9253 keer bekeken
Toon eerste bericht

287 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 1, 2026

Ter info: Het is gewoon eng, nu drie weken zonder problemen. 😁

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat zijn hele goede berichten ​@supernova. Fijn dat je het deelt! 

Forum|alt.badge.img+1
  • October 1, 2026

Kan ik ook een Fritzbox krijgen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 1, 2026

Kan je huren bij KPN, of je zal hem zelf moeten kopen. 😎
Heb hem zelf gekocht, was goedkoper dan huren bij KPN. Maar is al zeker 5 jaar geleden. 

Forum|alt.badge.img+1
  • October 1, 2026

Ik vind het tijd dat KPN over de brug komt, maar zoals in andere topic vermeld, zal dit meenemen in de klachtenprocedure als aan te dragen oplossing 🧐

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 1, 2026

Ik vind het tijd dat KPN over de brug komt, maar zoals in andere topic vermeld, zal dit meenemen in de klachtenprocedure als aan te dragen oplossing 🧐

Heb zelf ook de 3 SW2’s gekocht en heb er spijt van, had toen meteen Firtz Repeaters moeten kopen.

Maar in die tijd draaiden ze perfect, ook met de V12. Maar sinds KPN zijn eigen software ontwikkeld. 

Voor zo ver ik kan zien, ligt het probleem bij de V10/12 in combinatie met de SW2’s. Sinds ik de V12 er uit gegooid hebt, draait het nu met de laatste software stabiel en hoop dat het zo blijft. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik raad je aan om dit te overleggen met de klachtbehandelaar waarmee je in gesprek bent. Standaard hebben we daar geen procedure voor, behalve dan hetgeen wat supernova aangeeft en dat is één huren of kopen. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • October 1, 2026

Dat hadden ook mijn woorden kunnen zijn🤔

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 1, 2026

Ga er een klein beetje kwaad op worden op de rotzooi van kpn. Hier net de boel weer opgestart omdat de sw2  weer uit het netwerk zeven dagen en 10 minuten geknikkerd waren. Vind dat kpn maar eens over de brug moet komen en gewoon de v12 de deur uit doen voor een Fritzbox en dan niet zeggen die moet je huren heb de sw2 drie stuks ook zelf gekocht. Wordt er echt pis link om 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • October 1, 2026

Ga er een klein beetje kwaad op worden op de rotzooi van kpn. Hier net de boel weer opgestart omdat de sw2  weer uit het netwerk zeven dagen en 10 minuten geknikkerd waren. Vind dat kpn maar eens over de brug moet komen en gewoon de v12 de deur uit doen voor een Fritzbox en dan niet zeggen die moet je huren heb de sw2 drie stuks ook zelf gekocht. Wordt er echt pis link om 

Tja dat heb ik vandaag zo ongeveer telefonisch uitgelegd aan kpn medewerkster van de klachten afdeling die een en ander gaat uitzoeken 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • October 1, 2026

Hier vandaag wederom een SW2 compleet offline (red light). Deze software update heeft het “Synced → Paired” probleem verergert naar “Synced -> Red light”.

Mijn geduld is nu compleet op. Ga morgen bellen en eis een gratis Fritzbox modem. Want dat lijkt de enige oplossing en anders gewoon volledige tegemoetkoming in mijn volledige abonnementskosten. KPN blijft in gebreke om een goede dienstverlening te bieden.

Wat een ongelofelijjke amateuristische bende hebben jullie ervan gemaakt. Gewoon een volledig jaar gedaan over een nieuwe software update en dan niet het probleem oplossen, maar gewoon erger maken. KPN, de mensen die deze development managen en de developers zelf, moeten zich diep, diep schamen voor dit brevet van totaal onvermogen. Kijk diep en lang in de spiegel en maakt de conclusie dat jullie beter iets anders kunnen gaan doen, dan software ontwikkelen voor modems en wifi apparatuur.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • October 1, 2026

Het is echt zeer knap hoe consequent kpn het voor elkaar heeft gekregen. 

Ja het wordt steeds erger en ja sw2 punten kleuren gewoon ineens rood, je kan het zelfs live meemaken 

Vanmiddag heb ik maar weer een herstart thuisnetwerk gedaan en nu worden mijn tv ontvangers en netgear switch weer wel herkend in de topologie en verbonden apparaten.

Hier is het nog geen dag taak maar een wekelijks ritueel.

Het enige wat je nog kan doen is een klacht indienen 

Maar dat heb ik al gemeld en klacht is in behandeling genomen,  en daaruit put ik nog de hoop dat er medewerkers bij kpn werken die zijn of haar best doen 

Maar geduld raakt echt wel een keer op 

En moderators laat berichten staan , splits niks meer af , zolang er niet gescholden , niks kwetsend wordt geschreven door je KLANTEN 

En stop voor nieuwe klanten met het geven van playstations , Nintendo Switch en weet ik wat.

Geef dan op zijn minst een fikse korting op een Fritzbox voor de trouwe klant die op dit moment terecht aan het klagen is.