Skip to main content
Beantwoord

Superwifi blijft na installatie paars

• June 2, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Heb alle installatie stappen genomen. Hij blijft na alle stappen en groen en blauw knipperen te hebben doorlopen, paars branden. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Mvdo, goed dat je je vraag hier stelt! Wat als je een schone installatie van je SuperWifi punt probeert? Je geeft aan al stappen doorlopen te hebben dus ik ben benieuwd of je deze ook al precies hebt doorlopen. 

Zo niet, wanneer gaat hij dan precies paars branden? Als je de internetkabel loshaalt, of als hij nog bekabeld aangesloten is?
Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2025

Hi ​@Mvdo, goed dat je je vraag hier stelt! Wat als je een schone installatie van je SuperWifi punt probeert? Je geeft aan al stappen doorlopen te hebben dus ik ben benieuwd of je deze ook al precies hebt doorlopen. 

Zo niet, wanneer gaat hij dan precies paars branden? Als je de internetkabel loshaalt, of als hij nog bekabeld aangesloten is?
Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Hi Sanne, dank je wel voor je reactie. Ik heb ondertussen al nieuwe aangeschaft en ontvangen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Haha, dat kan ook! Is het met de nieuwe gelukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2025

Ja is gelukt. Dank je