Skip to main content
Beantwoord

Wifiversterkers werken niet goed na de update

• January 27, 2026
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Hier exact hetzelfde, ja het is nu veel beter maar je moet wel even 2 nieuwe wifi versterkers huren want die hebben een betere mesh bla bla bka bka. Ik word dus niet geholpen. Jarenlang klant en maar betalen. Service ho maar. Vriend van mij heeft dezelfde problemen maar dan met ziggo. Die sturen gewoon een nieuwe router en wifiversterkers….ga me toch maar eens verdiepen in een overstap naar ziggo

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@ikke234567890-, goed dat je dit aangeeft! Niet handig dat de wifiversterkers niet goed werken dus ik denk met je mee. 

Als je ook de zwarte vierkante wifi versterkers hebt (Experia Wifi) en deze op dit moment niet goed werken, heb je dan ook al een reset van de Experia Wifi geprobeerd? 
Voor het gemak: 

Experia Wifi resetten

Druk de resetknop achterop de Experia Wifi ongeveer 10 seconden in. Laat los als alle lampjes zijn gaan branden. De Experia Wifi gaat zich nu resetten, dit duurt enkele minuten.

Ook hebben we een aantal oplossingen voor slechte wifi, mocht dat bij jou het geval zijn. Heb je alle tips daar ook al geprobeerd?

Als al deze tips niet werken, kun je dan vertellen wat er precies niet goed werkt in de wifipunten en hoe deze aangesloten zijn op je modem? Ook hoor ik dan graag welke wifipunten je precies hebt.
Dan kijk ik verder mee!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2026

Hi ​@ikke234567890-, goed dat je dit aangeeft! Niet handig dat de wifiversterkers niet goed werken dus ik denk met je mee. 

Als je ook de zwarte vierkante wifi versterkers hebt (Experia Wifi) en deze op dit moment niet goed werken, heb je dan ook al een reset van de Experia Wifi geprobeerd? 
Voor het gemak: 

Experia Wifi resetten

Druk de resetknop achterop de Experia Wifi ongeveer 10 seconden in. Laat los als alle lampjes zijn gaan branden. De Experia Wifi gaat zich nu resetten, dit duurt enkele minuten.

Ook hebben we een aantal oplossingen voor slechte wifi, mocht dat bij jou het geval zijn. Heb je alle tips daar ook al geprobeerd?

Als al deze tips niet werken, kun je dan vertellen wat er precies niet goed werkt in de wifipunten en hoe deze aangesloten zijn op je modem? Ook hoor ik dan graag welke wifipunten je precies hebt.
Dan kijk ik verder mee!