Skip to main content

Sneller Internet Buitengebied lagere download dan upload

• 24 februari 2023
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

MikeVe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Patrick_V schreef:

beste, sinds korte tijd heb ik een kpn internet aansluiting waarbij een Experia v10 en een externe 4g modem wordt gecombineerd. Snelheid was eerste paar dagen gem rond de 20 mbit/s down en 4mbit/s up. Standaard antennes hiervoor gebruikt. Na een aantal dagen kwam de snelheid zelden boven 7 mbit/s down en 3 mbit/s up. Geen veranderingen aan mijn kant, modem niet verplaatst oid. (Zonder 4g modem heb in ong 4 Mbit/s down en 600kbit/s up. vanochtend heb ik een externe antenna gemonteerd(JARFT 4G / LTE Omni Antenna | 12dBi, 800/1800/2600MHz Multiband, Outdoor). Nu heb ik gem 8 mbit/s down en 18 mbit/s up??!! Is di te verwachten? Wat zou er gedaan om de download snelheid te verhogen? Ps: van me, 200 meter verderop haalt met vergelijkbare opstelling 38 mbit/s down. Mvg, Patrick

Ik heb hetzelfde probleem. Enne: die minimaal 30 Mbps sneller is een utopie hier, zelfs met buitenantenne. Misschien moet KPN eens de stad verlaten en op het platteland komen kijken?

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.