Skip to main content

Opname Formule 1 race verpest door KPN update

• 23 maart 2025
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Via deze wijze wil ik KPN bedanken voor de update op 23-3-2025. Ik had een opname ingesteld om de Formule 1 race op RTL op te nemen. Dit was een vroege race. Om bij het wakker worden erachter te komen dat er een update had plaatsgevonden. Ik zet de TV aan om de eerst Ned 1 te zien en vervolgens op RTL de nabeschouwing te zien, Bij de opname is de race tot ronde 19 te zien. Ik had voor het slapen gaan de ontvanger herstart om dit te voorkomen. Dus na uitgeslapen te hebben in het weekend en uit te kijken om middags te race te zien. Heb ik nog niet eens de halve race en geen mogelijkheid om deze terug te halen. Er worden maar een handjevol races per seizoen op de openbare zenders uitgezonden.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8369 reacties
  • 23 maart 2025

Beste ​@Oscar W welk KPN apparaat heeft een update gehad en ben je daar niet in het voren over geïnformeerd per mail en/of SMS?

PeterG
Superuser
  • 61140 reacties
  • 23 maart 2025

Ik denk… ik check mijn opname even. Maar helaas. Ik ben het helemaal vergeten in te plannen hoewel ik het wel van plan was.

Heel jammer dat je 2/3 van de race nu niet hebt kunnen zien. Voorin 1,2 en 3 was niet zo spannend. Dat bleef gelijk aan ronde 1. Maar daarachter was het best boeiend.

Je hebt geen abonnement op Viaplay (en via die ook F1 TV) ???

Want dan kun je de volledige race gewoon terugkijken. Viaplay binnen 24 uur, F1 TV nog jaren,

• 3346 reacties
  • 23 maart 2025

Opnemen gebeurt toch online? Wat maakt het dan uit dat je kastje aan het updaten is? Volgens mij helemaal niks. Zelfs als je de stekker van het kastje uit het stopcontact trekt moet het updaten gewoon doorgaan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 102 reacties
  • 23 maart 2025

Kleine troost: een samenvatting van deze race wordt uitgezonden op VRT 1 Sporza 16:50 vanmiddag.

Eénmaal ingepland worden opnames op de kpn tv server uitgevoerd, onafhankelijk van je tv ontvanger. Die kan zelfs uitstaan op moment van opname.  
Dus is er iets anders aan de hand, misschien een fout in de tv gids, of onvoorziene uitloop van de race.

Fouten in de gids kun je melden in:

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 23 maart 2025

Opnames gaan in de cloud, staan niet op je KPN tv ontvanger.

Dus kan een update daar nooit invloed op hebben.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@Oscar W . Welkom bij de KPN Community. 

Ik ben toch wel even benieuwd hoe dit verband houdt met een update van een ontvanger. Want opnemen doen we niet letterlijk bij jou thuis maar gebeurt in de cloud.

Kun je het toelichten? 

Reageer