Beantwoord
Hoofdtelefoonaansluiting niet op tv.
Ik heb een nieuwe Samsung TV , type ue50ru7170, waar geen hoofd meer aanzit. De TV verkoper garandeerde mij, dat op het nieuwe kasje van Digitenne een aansluiting zou zitten. Maar ik de aansluiting niet vinden. Ben ik belazerd door de TV verkoper??
Beste antwoord door JKuik
Sorry, dat ik mijn bericht van 6/5, zoveel type fouten bevatte, maar mijn klacht is wel overgekomen. Ik was ontzettend boos, omdat mij een TV was verkocht, waar mijn hoofdtelefoon niet op aan te sluiten was. Maar let op: alle Samsungs TV hebben geen aansluiting meer sinds 2019. Als je een nieuwe TV koopt, denk je daar niet aan. Ik ben gedeeltelijk doof en heb dit nodig.
Echter, de verkoper had een oplossing en zonder kosten is het opgelost.
Al uw commentaren waren welkom, maar niet bij de tijd, ondanks dat: toch bedankt
Bekijk origineelEchter, de verkoper had een oplossing en zonder kosten is het opgelost.
Al uw commentaren waren welkom, maar niet bij de tijd, ondanks dat: toch bedankt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.